فعال رسانه ای لبنانی:

اتحاديه اروپا، مستعمره آمریکا است

اتحاديه اروپا، مستعمره آمریکا است
جمعه 28 مهر 1391 - 05:34

العالم، بيروت - فعال رسانه اي لبناني، اقدام اتحاديه اروپا در قطع برنامه هاي شبکه هاي تلويزيوني ايراني از ماهواره هاتبرد را تحت فشار هاي آمريکا دانست و گفت: اتحاديه اروپا به مستعمره آمريکا تبديل شده است.

" غالب قنديل" دیروز (پنجشنبه) در گفت وگو با شبكه خبري العالم، اظهار داشت: قطع پخش برنامه هاي شبكه العالم، بخشي از تجاوز آمريكايي بر ضد آزادي رسانه و بيان در منطقه و تلاشي براي ساکت كردن صدايي است كه نقشي حرفه اي در بيدارگري و روشنگري افكار عمومي جهان داشت.

فعال رسانه ای لبنانی با بيان اينكه شبكه ماهواره اي العالم، شمار زيادي از فعالان رسانه اي عرب را جذب كرده است، خاطر نشان كرد: شبكه العالم، شبكه اي حرفه اي است كه مسائل منطقه و پرده برداشتن از واقعيت ها و رسوا كردن طرح استعمارگرانه آمريكا در منطقه را محور برنامه هاي خود قرار داده است؛ در واقع تصميماتي كه پيش از اين از سوي ماهواره هاي "عرب ست" و "نايل ست" بر ضد شبكه العالم و ديگر شبكه هاي ايراني اتخاذ شد، به دستور آمريكا صورت گرفته است.

قنديل در ادامه، گفت: در حال حاضر زمام تصميمات اروپا در دست آمريكاست و اتحاديه اروپا در سايه سلطه گري آمريكا بر جهان به مجموعه اي از مستعمره هاي آمريكايي تبديل شده است؛ در اين ميان رسانه هاي آزاد عربي و رسانه هاي مقاومت و رسانه هاي ايراني به سامانه آزادي خواهي، فراخوان پايان دادن به سلطه جويي و تك قطبي گري تبديل شده اند و پايبندي به منافع ملت ها را تبليغ مي كنند، همين مساله ناخرسندي شديد آمريكا و عوامل و دست نشانده هايش در منطقه را سبب شده است.

فعال رسانه اي لبناني حمايت از رسانه ها و ممنوعیت اعمال محدوديت بر ضد آزادي رسانه را خواستار شد و گفت: رسانه هاي غربي با افكار مسمومي كه ارائه مي دهد اذهان عمومي را مورد تهاجم قرار داده و براي طرح هاي استعماري صهيونيستي در منطقه تبليغ مي كند و به همين سبب به دنبال بستن راه به روي رسانه هاي متعادلي هستند كه حقايق را بيان مي كنند.

غالب قنديل اقدام عملي در جهت استقلال فني از وابستگي به سلطه گري آمريكا و شروط تحميلي شركت هاي ماهواره اي براي رسانه هاي آزاد را خواستار شد و تاكيد كرد كه بايد براي مقابله با تجاوزات وحشتناك دشمنان بر ضد رسانه هاي آزاد و آزاده ، دست به ابتكار و همكاري زد تا رسانه ها از زير يوغ دشمنان رهايي يابند.

10-14-49



 



پربیننده ترین خبرها