متن کامل نامه مرسی به شیمون پرز + تصویر

متن کامل نامه مرسی به شیمون پرز + تصویر
جمعه 28 مهر 1391 - 08:13

محمد مرسي رييس جمهور مصر، در نامه اي که چندي پيش براي معرفي سفير جديد مصر در رژيم صهيونيستي براي شيمون پرز رييس اين رژيم فرستاد، واژگان و عبارات "مخلصانه" و محبت آميزي را به کار برده که شگفتي و حيرت محافل مصري را برانگيخته است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه العالم، متن کامل این نامه – که دیروز محتوای آن از سوی سخنگوی مرسی به طور کامل تایید؛ و تصویر آن منتشر شد - بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

از محمد مرسی رییس جمهوری مصر

به جناب آقای شیمون پرز رییس دولت اسرائیل

دوست عزیز و بزرگوارم!

با توجه به تمایل اینجانب به گسترش روابط دوستانه ای که خوشبختانه میان دو کشور وجود دارد، آقای عاطف محمد سالم سید الاهل را به عنوان سفیر فوق العاده و تام الاختیار خود نزد آن جناب معرفی می کنم.

تجربه، اخلاص و همت ایشان و توانایی هایی که در مناصب پیشین از خود نشان داده اند، این امید را در من تقویت می کند که ماموریت محوله را با موفقیت به انجام برساند.

از طرفی، با اطمینانی که نسبت به غیرت ایشان دارم، شکی نیست که تلاش صادقانه وی مورد توجه ویژه و تقدیر آن جناب قرار خواهد گرفت. از شما استدعا دارم که ضمن تأیید حکم ماموریت ایشان، وی را مورد عنایت خود قرار دهید و آنچه را از جانب من به شما ابلاغ می کند، با اطمینان بپذیرید. از آن جمله، افتحار دارم که برای شخص حضرت عالی، سعادت و برای کشورتان فراوانی و برکت آرزو کنم.

دوست وفادار شما

محمد مرسی



پربیننده ترین خبرها