بهانه جویی آل خلیفه برای سرکوب مردم

بهانه جویی آل خلیفه برای سرکوب مردم
جمعه 28 مهر 1391 - 18:23

يكي از رهبران جمعيت عمل اسلامي بحرين، تشكيل كميته حقيقت ياب مستقل براي بررسي ادعاي وزارت كشور درباره كشته شدن يكي از عوامل اين وزارتخانه در عمليات سركوب تظاهرات مسالمت آميز منطقه العكر را خواستار شد.

" هشام الصباغ " روز جمعه در گفت و گو با شبكه خبري العالم اظهار داشت: نيروهاي آل خليفه منطقه العكر را به بهانه كشته شدن يكي از مزدوران وزارت کشور محاصره كرده اند. اين در حالي است كه بيانيه هاي وزارت كشور درباره جزئيات اين حادثه متناقض است.

وي افزود: بايد كميته حقيقت ياب مستقل براي بررسي اين حادثه تشكيل شود، زيرا مخالفان نظام به اطلاعات ارائه شده از سوي دولت در اين زمينه اعتماد ندارند.

 پيش از اين نيز وزارت كشور در توجيه قتل دو تن از شهروندان بحريني ادعا كرد كه نيروهاي امنيتي در دفاع از خود آن ها را كشته اند. در واقع رژيم آل خليفه از هر بهانه اي براي كشتن مردم استفاده مي كند.

الصباغ خاطر نشان كرد که مخالفان نظام به قوه قضائيه نيز اعتماد ندارند زيرا دادگاه هاي بحرين همچنان به تبرئه قاتلان و جنايتكاران ادامه مي دهند و وزير دادگستري از قوه قضائيه به عنوان ابزاري سياسي استفاده مي كند.

" هشام الصباغ " در پايان گفت: كساني كه به قتل و شكنجه مردم در زندان ها متهم بوده اند، اكنون در بازداشت نيستند و به جاي آن ها حقوقدانان، پزشكان و معلمان در بازداشت به سر مي برند.

19-14:43

26

 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها