تلاش صهیونیست ها برای طبیعی جلوه دادن شهرک سازی

تلاش صهیونیست ها برای طبیعی جلوه دادن شهرک سازی
جمعه 28 مهر 1391 - 19:12

مسئول هماهنگي ستاد مردمي مبارزه با ديوار حائل و شهرك سازي، هشدار داد كه گسترش شهرك سازي رژيم صهيونيستي در مناطق فلسطيني، بقاي فلسطيني ها را تهديد مي كند.

" جمال جمعه " در گفت و گو با شبكه خبري العالم، با اشاره به تداوم شهرک سازی در اراضی اشغالی اظهار داشت: دو ماه پيش نيز قانون ساخت شهرك هاي صهيونيست نشين تصويب شد كه در اصل عامل پيوند دهنده شهرك هاي صهيونيست نشين بزرگ به شمار مي رود.

وي افزود: صهيونيست ها در حال طبیعی جلوه دادن مسئله شهرک سازی در افكار عمومي، در پارلمان و حتي در قوانين خود هستند.

جمال جمعه تاكيد كرد كه در واكنش به طرح جدید شهرک سازی رژیم صهیونیستی نبايد به شكايت به سازمان ملل اكتفا كرد، بلكه فلسطین  بايد در واكنشي فوري و راهبردي از همه توافقنامه های امضا شده با رژيم صهيونيستي از جمله هماهنگي امنيتي و وابستگي اقتصادي صرف نظر کند.

وي افزود: گام بعدي نيز بايد تشكيل لابي عربي و اسلامي براي تحريم رژيم صهيونسيتي و تحميل مجازات هايي بر ضد اين رژيم و منزوي كردن آن در عرصه بين المللي باشد تا اين رژيم به همان وضع 30 سال پيش بازگردد.

جمال جمعه در پايان هشدار داد: هر كس در اين شرايط حساس در برابر وحدت فلسطين بايستد، مورد بازخواست تاريخ قرار خواهد گرفت و تاثير اين مسئله بر ملت فلسطين بسيار ناگوار خواهد بود به همين سبب همه گروه هاي فلسطيني بايد در قبال اين وضع خطرناك و مهم با مسئولیت پذیری عمل كنند.

19/10/        10:46    

پربیننده ترین خبرها