شهرک نشینان 2پلیس مخفی را اشتباهی کتک زدند

شهرک نشینان 2پلیس مخفی را اشتباهی کتک زدند
شنبه 29 مهر 1391 - 10:49

درحاليکه حملات به فلسطيني‌ها در اراضي اشغالي به موضوعي عادي تبديل شده است، شهرک نشينان صهيونيست دو پليس مخفي رژيم اشغالگر را به گمان اينکه فلسطيني هستند به شدت مورد ضرب و شتم قرار دادند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، تلويزيون رژيم صهيونيستي، تصوير بسيار نادري را از حمله شديد شهرک نشینان به نیروهای پلیس مخفی منتشر کرد به صورتی که حتي فريادها و اعلام هويت مخفي شان نيز نتوانست آنها را از دست شهرک نشینان نجات دهد.

اين شبكه تلويزيوني، با اشاره به آسیب دیدگی شدید 2 پلیس مخفی تأکید کرد، درصورتی‌که نیروهای امنیتی دخالت نمی کردند مشخص نبود که آنها به چه سرنوشتی دچار می شدند.

حمله شهرک نشینان به فلسطینی ها در برخی از مناطق اشغالی به موضوعی روزمره تبدیل شده، به صورتی که موارد بسیاری از زیرگرفتن فلسطینی ها با خودرو شهرک نشینان گزارش شده است.

شهرك نشينان غالباً صهيونيست هاي افراطي هستند كه با وعده سازمان‌هاي صهيونيستی از ساير مناطق جهان به سرزمين هاي اشغالي انتقال یافته اند؛ سرخوردگي شهرک نشینان به دلیل مطابق نبودن وضعيت موجود در اراضی اشغالی با وعده هاي مذكور موجب شده که آنها دست به اقدامات خودسرانه بزنند، به طوري كه گاهی حتي به افراد پليس اشغالگران و ساير يهوديان نيز رحم نمي كنند.

البته پليس اشغالگر، دست اين افراد را در تخريب اراضي و املاک فلسطینی‌ها، اشغال منازل، توهين به مقدسات و ضرب و شتم فلسطيني ها كاملا باز گذاشته است.

سران رژیم اشغالگر با هدف راضي نگه داشتن شهرک نشینان، به طور متناوب به آنها امتیازاتی می دهند كه از جمله آن اسكان در بيت المقدس يا ساير مناطق فلسطيني، با هدف تغيير بافت جمعیتی این مناطق به نفع صهیونیستها، و سركوب غيرمستقيم فلسطيني هااست.



دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها