سوريه از هرابتكاري براي مصونيت شهروندان حمايت مي كند

سوريه از هرابتكاري براي مصونيت شهروندان حمايت مي كند
شنبه 29 مهر 1391 - 12:26

دمشق (العالم) - عضو مجلس سوريه گفت: دمشق از هر ابتكار خارجي كه شهروندان سوري را از اقدامات تروريستي بين المللي و برنامه ريزي شده مصون بدارد ، استقبال مي كند.

"وليد الزعبي" شنبه در گفت و گو با شبكه خبري العالم با اشاره به پيشنهاد آتش بس اظهار داشت: تروريستها به دنبال آتش بس هستند تا با موضع گيري جديد و تجديد قوا، از سلاح هاي سنگين ضد مردم مظلوم سوريه استفاده كنند بنا بر اين ما با برقراري آتش بس موقت براي اين منظور در روز عيد قربان مخالف هستيم.

وي با اشاره به سفرهاي اخير اخضر ابراهيمي نماينده سازمان ملل متحد در امور سوريه، به برخي از كشورهاي منطقه از جمله تركيه گفت: ابراهيمي به برخي از كشورهاي حامي تروريسم سفر كرده كه معتقدند دولت و مردم سوريه در اين جنگ پيروز خواهند شد، بنابراين براي مرحله بعدي برنامه ريزي مي كنند.
الزعبي تاكيد كرد: قطر، عربستان و تركيه هم اكنون يقين دارند كه دولت سوريه تسلط كافي بر گروه هاي مسلح دارد و مردم درآستانه پيروزي هستند و بدون شك ما طي روزهاي آتي كاملا اين جنگ كثيف را مغلوبه خواهيم كرد. وي افزود: ماموريت ابراهيمي فقط در صورت اتخاذ مواضع اصولي از جمله مخالفت وي با تصميمات كشورهايي كه از نظر مالي ،نظامي و لجستيكي از تروريستها حمايت مي كنند، موفقيت آميز خواهد بود همچنين وي بايد خواسته هاي شهروندان سوري در زمينه مبارزه با تروريست ها را بشنود.
الزعبي تاكيد كرد: مردم سوريه خواهان رهايي از باندهاي تروريستي جنايتكاري هستند كه به شكل گسترده اي در مرزهاي مشترك سوريه و تركيه و شمال لبنان مستقر شده اند.tt-19-22:54 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها