اهالی غزه برای شرکت در یک راه پیمایی دیگر حق بازگشت آماده می شوند

اهالی غزه برای شرکت در یک راه پیمایی دیگر حق بازگشت آماده می شوند
جمعه 4 آبان 1397 - 12:12

اهالی غزه برای شرکت در یکی دیگر از راه پیمایی های حق بازگشت در روز جمعه با هدف شکستن محاصره غزه در نزدیک مرزهای شرقی باریکه غزه آماده می شوند.

العالمفلسطین اشغالی

سی و یکمین راه پیمایی حق بازگشت با عنوان «غزه پایدار است و تسلیم نمی شود»، برگزار می شود.

کمیته عالی ملی راه پیمایی حق بازگشت و شکست محاصره، از مردم فلسطین خواست که در این راه پیمایی عصر امروز مشارکت فعال و گسترده داشته باشند.

کمیته ملی حق بازگشت تاکید کرد که راه پیمایی های فلسطینی ادامه دارد و ملت فلسطین به اصول و اهداف خود پایبند است.

از سوی دیگر، «أشرف زايد» مسئول پرونده جوانان در کمیته عالی راه پیمایی های حق بازگشت و شکست محاصره گفت که این راه پیمایی ها با همان قدرتی که رژیم اشغالگر اسرائیل را غافلگیر کرد، ادامه دارد.

وی اظهار داشت که جوانان با نوآوری های بیشتر به ویژه در این جمعه مبارک، رژیم اشغالگر را بیش از پیش غافلگیر می کنند.

وی افزود : برخلاف پیش بینی ها درباره بارش شدید باران در روز جمعه و علیرغم جنایت های رژیم اشغالگر ، فلسطینی ها به خوبی می دانند که باید به مسئولیت خود در دفاع از خود و از موضوع فلسطین عمل کنند، هر چند هم که این مساله برای آن ها هزینه داشته باشد.

زاید اظهار داشت: کمیته عالی راه پیمایی حق بازگشت، مناطق پنج گانه در باریکه غزه را برای برگزاری راه پیمایی های حق بازگشت مهیا کرده و خیمه هایی را درنظر گرفته است که درصورت بارش باران، راه پیمایان می توانند در آن جا مستقر شوند.

از زمان شروع راه پیمایی های مسالمت آمیز حق بازگشت، در حمله نیروهای اشغالگر صهیونیستی به راه پیمایان فلسطینی، حدود 210 نفر شهید و بیش از 22 هزار نفر مجروح شده اند.

پربیننده ترین خبرها