محاصرۀ غذایی منطقه العکر در بحرین

محاصرۀ غذایی منطقه العکر در بحرین
شنبه 29 مهر 1391 - 19:29

دبيركل "جمعيت ملي دموكرات بحرين" از محاصره منطقه العکر توسط نيروهاي آل خليفه و جلوگيري از رسيدن مواد غذايي به ساکنان اين منطقه خبر داد.

" فاضل عباس " روز شنبه در گفت و گو با شبكه خبري العالم اظهار داشت: رژيم آل خليفه به بهانه كشته شدن يكي از عناصر خود هنگام سركوب تظاهرات مسالمت آميز مردم منطقه العكر، اين منطقه را محاصره کرده است و از رسيدن مواد غذايي به مردم اين منطقه جلوگيري مي كند .

وي افزود: نيروهاي رژيم آل خليفه بدون داشتن مجوز قضايي به خانه هاي مردم اين منطقه يورش مي برند و براي ما اين سئوال مطرح است كه آيا براي اين اقدام از دادستاني كل و نهادهاي قضايي اجازه گرفته اند؟

عباس با تاكيد بر ضرورت پايان دادن به محاصره منطقه العكر، گشودن پرونده تحقيقات درباره پليس كشته شده در تظاهرات منطقه العكر را خواستار شد و خاطر نشان كرد كه شخص كشته شده، بحريني نبوده است.

وي همچنين تشكيل پرونده تحقيق درباره كشتار و جنايت هاي رژيم ضد جوانان بحرين در داخل و خارج از زندان ها را خواستار شد و يادآوري كرد كه مخالفان نظام مواضع روشني در مخالفت با خشونت دارند و متهم كردن آن ها به خشونت بي معني است.

همچنین "جواد عبدالوهاب " فعال رسانه اي بحريني نيز به شبكه العالم گفت: حمله نيروهاي رژيم آل خليفه به خانه هاي مردم و محاصره منطقه العكر، نشان از ناتواني رژيم در فرونشاندن شعله انقلاب بحرين دارد.

وي با بيان اين كه رژيم آل خليفه ضعيف تر از آن است كه بتواند انقلاب بحرين را متوقف كند، افزود: بهانه كردن كشته شدن يك نيروي پليس و توسل به چنين شيوه هايي نمي تواند يك انقلاب را متوقف كند.

اين فعال رسانه اي بحريني با تاكيد بر دروغين بودن ادعاي كشته شدن يك پليس در تظاهرات مسالمت آميز مردم منطقه العكر گفت: هرگاه حادثه قتلي اتفاق بيفتد، نشانه هايي از قبيل لكه هاي خون و يا آثار انفجار يا عكس هايي از حادثه به جا مي ماند، اما هيچ كس در اين زمینه هيچ نشانه يا اثري نديده است.

جواد عبدالوهاب در پايان از يورش نيروهاي رژيم آل خليفه در شب گذشته به 40 منزل منطقه العكر و ضرب و شتم مردم خبر داد و گفت: اين شيوه ها سبب خواهد شد اندك احزاب طرفدار گفت و گو هم اين عرصه را رها كرده و به سيل مردم خواهان سرنگوني رژيم بپيوندند.

20-14:07

26

 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها