نتانیاهو: ساخت و ساز در قدس محدودیتی ندارد

نتانیاهو: ساخت و ساز در قدس محدودیتی ندارد
دوشنبه 1 آبان 1391 - 04:55

نخست وزير رژيم اشغالگر متعهد شد ساخت و ساز در شهر اشغالي قدس و حتي در مناطق شرقي آن بدون هيچ مانعي ادامه يابد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، "بنیامین نتانیاهو" با ادعای اینکه قدس پایتخت رژیم اشغالگر است اظهار داشت، همانطور که در لندن، پاریس، واشنگتن، و موسکو ساخت و ساز صورت می گیرد؛ این رژیم نیز در قدس به کار خود ادامه خواهد داد.

پیش از این نیز "نیر برکات" رئیس شهرداری رژیم صهیونیستی در قدس اشغالی، در پاسخ به انتقاد ظاهری اروپا از توسعه شهرکهای صهیونیست نشین، گفته بود: ساخت ده ها هزار واحد در همه نقاط قدس ادامه خواهد یافت.

"آویگدور لیبرمن" وزیرخارجه رژیم اشغالگر نیز به این اتحادیه توصیه کرده است قبل از ارایه اینگونه توصیه ها به فکر حل مشکلات خود باشد.

تصرف اراضی فلسطینی ها  و اخراج آنان از قدس برای ساخت شهرک‌های صهیونیست نشین به هدف یهودی سازی کامل قدس در سایه انتقادهای ظاهری غرب و سکوت سازمان‌ها و نهادهای وابسته به آن همچنان ادامه دارد.

این درحالی است که مواضع بسیار ضعیف مسئولان غربی فقط در حد اظهار تأسف در خصوص از دست رفتن فرصتها برای مذاکرات آتی است؛ آن‌هم مذاکرات بیهوده ای که تا کنون غیر از ضربه زدن به منافع فلسطینی ها، و تلف کردن زمان به نفع صهیونیستها برای ارتکاب جنایات هرچه بیشتر و توسعه اشغالگری حاصلی نداشته است؛ این درحالی است که اصل مسأله یعنی اشغال سرزمین یک ملت و همچنین برخی از اراضی کشورهای عربی در منطقه خاورمیانه از سوی غربی ها نادیده گرفته شده، و آنها تلاش کرده اند با مطرح کردن اینگونه مذاکرات، به اشغال فلسطین و اراضی عربی رسمیت ببخشند.



دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها