طالبان 2 زن را به اتهام گفت‌وگوی تلفنی با نامحرم شلاق زد+ ویدیو

دوشنبه 7 آبان 1397
17:51
مقام‌های محلی ولایت جوزجان در شمال افغانستان گفته اند که نیروهای طالبان در یک روستا دو زن را شلاق زده اند.

العالم ـ آسیا

لطف الله عزیزی، والی جوزجان، خاطرنشان کرده که طالبان دو زن را به اتهام گفت‌وگوی تلفنی با نامحرمان در مقابل اهالی روستای "قرایی"در منطقه درزاب شلاق زده است.  این منطقه در کنترل طالبان قرار دارد.

کمال الدین یاور از مسوولان امنیتی در جوزجان نیز به رسانه های افغانستان گفته که طالبان این دو زن را در روستایی در منطقه درزاب، در ملا عام زیر شلاق گرفته، از آن ها خواسته است علت صحبت تلفنی با مردان نامحرم را بازگو و پشیمانی خود را ابراز کنند.

وی خاطرنشان کرده که این روستا حدود سه کیلومتر دورتر از مرکز درزاب قرار دارد که از کنترول دولت خارج است.

0% ...

آخرین اخبار

مراسم تشییع رهبر شهید انقلاب ۱۷ تیر در نجف و کربلا برگزار می‌شود


بیانیه مشترک قطر و پاکستان درباره توافقات مذاکرات سوئیس


مخالفت اتحادیه عرب با هرگونه تلاش برای حذف آنروا


از مطرح شدن رفع تحریم‌های نفتی در مذاکرات سوئیس خبر داد


بقائی: پس از اظهارات تهدیدآمیز ترامپ، هیئت ایرانی از ادامه نشست چهارجانبه خودداری کرد


روسیه: دبیرکل جدید سازمان ملل باید به سلطه غرب پایان دهد


الجولانی از ترس حزب‌الله به ترامپ پاسخ منفی داد


عراقچی: ممنوعیت صادرات نفت و پتروشیمی لغو شده، تحریم برداشته شده و برخی از دارایی‌های مسدود شده آزاد شده‌اند.


ایران از بلژیک امتیاز گرفت


هشدار سردار قاآنی به اشغالگران صهیونیست: با لگد از جنوب لبنان بیرون رانده خواهید شد