اظهارات سرمربی تیم کاشیما ژاپن در باره پرسپولیس

اظهارات سرمربی تیم کاشیما ژاپن در باره پرسپولیس
شنبه 12 آبان 1397 - 08:25

سرمربی تیم فوتبال "کاشیما آنتلرز" ژاپن که عصر امروز به وقت محلی به مصاف تیم پرسپولیس می رود با اشاره به بازی سخت پیش رو با این تیم ایرانی گفت پرسپولیس تیم قدرتمندی است برای همین تصمیم گرفته است بازی سراسر هجومی را دنبال کند.

العالم ـ آسیا ـ ورزشی

'گو اویوا' امروز (شنبه) و پیش از آغاز بازی با پرسپولیس در مصاحبه با تلویزیون ژاپن افزود: با توجه به ارزیابی حریف، تصمیم گرفته ایم عملکرد مثبتی از خود ارائه دهیم و بازی هجومی را مقابل پرسپولیس به نمایش بگذاریم.
او با اشاره به اینکه با نیت پیروزی وارد زمین می شویم تاکید کرد اگرچه هدف ما برد مقابل پرسپولیس است اما باید دروازه را هم از جملات مهاجمان پرسپولیس حفظ کنیم. 
'گو اویوا' افزود: با توجه به اینکه کار در بازی برگشت برای ما سخت خواهد شد باید تلاش کنیم بازی برد را ببریم.
به گزارش ایرنا،تیم فوتبال پرسپولیس تهران برای دیدار با 'کاشیما آنتلرز' ژاپن در قالب فینال لیگ قهرمانان آسیا، ساعت 18 عصر روز چهارشنبه به وقت محلی، وارد فرودگاه بین المللی ناریتا توکیو شد و مورد استقبال سفیر ایران در ژاپن قرار گرفت.
دیدار رفت دو تیم پرسپولیس و 'کاشیما آنتلرز' در فینال لیگ قهرمانان آسیا ساعت 13:30 (به وقت تهران) امروز شنبه 12 آبان در ورزشگاه «کاشیما ساکر» واقع در استان ایباراکی، ژاپن برگزار می شود.
بازی برگشت این دو تیم نیز 19 آبان راس ساعت 18 به میزبانی ورزشگاه آزادی تهران خواهد بود.
آخرین حضور تیم های ایرانی در فینال لیگ قهرمانان آسیا به هشت سال پیش باز می گردد که ذوب آهن اصفهان به فینال راه یافت اما در رقابت با سئونگنام کره جنوبی از کسب جام بازماند.
تیم های ایرانی تاکنون موفق شده اند در مجموع سه بار قهرمانی و چهار بار نایب قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا و جام باشگاه‌های آسیا را به دست آوردند.

پربیننده ترین خبرها