سفیر سوریه در لبنان:

رژیم صهیونیستی، عامل ترور الحسن است

رژیم صهیونیستی، عامل ترور الحسن است
چهارشنبه 3 آبان 1391 - 17:09

سفير سوريه در لبنان رژيم صهيونيستي و برخي نيروهاي تندرو را عامل جنايت ترور " وسام الحسن " رئيس شعبه اطلاعات نيروي امنيت داخلي لبنان دانست.

به گزارش پايگاه اطلاع رسانی شبكه العالم، " عبدالكريم علي " در واكنش به اتهامات برخي طرف ها لبنان كه سوريه را مسئول اين انفجار تروريستي قلمداد كرده اند، گفت: سوريه، درگير بحراني داخلي و سرگرم مقابله با توطئه اي بين المللي است كه عوامل اطلاعاتي چندين كشور جهان به اضافه كشورهاي اروپايي در آن شركت دارند.
وي متهم كردن سوريه به دست داشتن در ترور الحسن در منطقه الاشرفيه را "تاسف بار" ارزيابي كرد و گفت: ما بارها دربارۀ مطرج کردن این قبیل اتهامات سياسي هشدار داده بوديم و بار ديگر بر اين نكته تاكيد مي كنيم.
سفير سوريه در لبنان خاطر نشان كرد: سوريه، همواره بر ضرورت برقراري ثبات در لبنان تاكيد كرده است و به اين ترتيب هيچ ارتباطي با اين جنايت ندارد، بلكه اين جنايت را محكوم مي كند و به بازماندگان شهداي اين انفجار و همه ملت لبنان تسليت مي گويد.
سفير سوريه در لبنان، رژيم صهيونيستي را تنها طرف ذی نفع از بی ثباتی لبنان دانست و گفت: علاوه بر رژيم صهيونيستي، سوريه برخي نيروهاي تكفيري را نيز در اين حادثه مسئول مي داند، زيرا اين نيروها هرج و مرج را به نفع خود مي بينند.
گفتنی است، با توجه به اين كه "وسام الحسن" در مدت تصدی رياست شعبه اطلاعات نيروي امنيت داخلي لبنان، در شناسايي و متلاشي كردن 30 شبكه جاسوسي رژيم صهيونيستي در لبنان نقش داشت، انگشت اتهام اكثر ناظران سياسي و بين المللي، رژيم صهيونيستي را نشانه گرفته است، اين در حالي است كه گروه 14 مارس با سوء استفاده از اين حادثه، رويكرد ضدسوري خود را از طريق متهم كردن سوريه به دست داشتن در اين انفجار بار ديگر فعال كرد.

26

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها