فصل جدید مانورها و رزمایشهای پر هزینه رژیم اسرائیل

فصل جدید مانورها و رزمایشهای پر هزینه رژیم اسرائیل
پنج‌شنبه 4 آبان 1391 - 06:39

العالم- رژيم صهيونيستي در راستاي سنجش توانمندي جبهه داخلي خود مانور گسترده اي را با در نظر داشتن سناريو حملات موشکي سنگين دشمن آغاز کرد.

به گزارش العالم، گزارشگر کانال 10 تلویزیون اسرائیل در این خصوص تصریح کرد: مانور نقطه تحول شش با در نظر داشتن سناریو حملات موشکی سنگین دشمن در منطقه ای در نزدیکی ایلات آغاز شد.

"آفی دیختر" وزیر جبهه داخلی اسرائیل در این خصوص به تلویزیون این رژیم گفت: ما سناریو زلزله شدید چند ریشتری  را در این رزمایش در نظر گرفتیم.

سرتیپ "آیال آیزنبرگ" فرمانده جبهه داخلی اسرائیل نیز در این باره تصریح کرد: وظیفه ما در قبال اسرائیل برقراری ثبات و آرامش در شرایط بحرانی است.

گزارشگر اسرائیلی گفت: نهادهای امنیتی اسرائیل با در نظر داشتن سناریو زلزله ظرفیت و توانمندی جبهه داخلی اسرائیل را در مانور تحول ششم بررسی کردند تا توان جبهه داخلی را در مقابله با حملات موشکی سنگین دشمن مورد ارزیابی قرار دهند.

"بنی گانس" رئیس ستاد ارتش اسرائیل در این باره تصریح کرد: برگزاری این رزمایش بر اساس سناریو زلزله شدید بسیار حائز اهمیت است.این مانور جبهه داخلی را برای رویارویی با وضعیت فوق العاده و بحرانی آماده می سازد.

گزارشگر اسرائیلی گفت: همزمان با مانور جبهه داخلی، رزمایش مشترک ارتش اسرائیل و آمریکا آغاز شد؛ این رزمایش سناریو مقابله به حملات موشکی سنگین دشمن را در جدول برنامه های خود قرار داده است.

وی افزود: در این رزمایش ارتش خود را برای رویارویی با حملات موشکی چهار جانبه ایران و سوریه و حزب الله و حماس آماده می کند.

وی خاطر نشان کرد: ارتش آمریکا در چارچوب این رزمایش آتش بارهای پتریوت را در منطقه رزمایش جای سازی کرد و ناوگانهای مجهز با رادارها و سامانه های پدافندی را در حریم آبی اسرائیل مستقر کرد.

پربیننده ترین خبرها