تاكيد حماس بر پاسخ قاطع به هرگونه تجاوز به غزه

تاكيد حماس بر پاسخ قاطع به هرگونه تجاوز به غزه
پنج‌شنبه 4 آبان 1391 - 12:40

غزه (العالم)- جنبش حماس مسووليت پيامدهاي تجاوزات اخير به غزه را بر عهده رژيم صهيونيستي دانست و تاكيد كرد كه مقاومت به هر تجاوزي عليه غزه پاسخ كوبنده خواهد داد.

سامي ابوزهري سخنگوي جنبش مقاومت اسلامي فلسطين "حماس" روز پنجشنبه در گفتگو با شبكه خبري العالم تصريح كرد: رژيم صهيونيستي آغازگر درگيري هاست و يكي از مقرهاي گردان هاي القسام را مورد هدف قرار داده كه در اثر آن دو تن از اعضاي اين گردان شهيد شده اند.

وي افزود: اين حمله رژيم صهيونيستي در حالي رخ داده است كه پيش از آن هيچگونه حركتي از سوي مقاومت ضد اين رژيم صورت نگرفته بود. از اين رو حماس نيز به اين تجاوز رژيم اشغالگر پاسخ داده است و مسووليت بالا گرفتن درگيريها و پيامدهاي آن به عهده صهيونيست ها است.
ابوزهري با اشاره به اين كه صهيونيست ها مصمم هستند كه به محاصره غزه ادامه دهند و اجازه شكسته شدن آن را نمي دهند، از سران كشورهاي عربي خواست به منظور شكستن اين محاصره  از غزه ديدار كنند.
سخنگوي حماس با اشاره به پايبند نبودن نيروهاي متجاوز صهيونيستي به آتش بس متقابل گفت: اين ژيم مي كوشد معادله جديدي را در زمينه آتش بس يك طرفه به حماس و حق حمله تل آويو به فرماندهان ميداني فلسطين را تحميل نمايد اما حماس به هيچ وجه اجازه نمي دهد چنين معادله اي عملي شود.
ابوزهري افزود: مدت طولاني است كه فرماندهان ميداني فلسطين و ديگر نيروها همواره مورد هدف صهيونيست ها قرار مي گيرند پس طبيعي است كه مقاومت پاسخي به اين اقدامات بدهد تا توقف اين جنايات تضمين شود.
سخنگوي حماس خاطرنشان كرد: رژيم غاصب قدس براي حملات بيشتر و ايراد خسارت به غزه از موشك استفاده مي كند .
ابوزهري با اشاره به بمباران اخير مراكز نظامي سودان توسط رژيم صهيونيستي اظهار داشت: بهانه هاي اين رژيم براي تعدي به ملت هاي مسلمان غير قابل قبول است.
وي شدت يافتن درگيري ها در روزهاي اخير را به انتخابات آينده رژيم صهيونيستي مرتبط دانست و گفت: بنيامين نتانياهو نخست وزير اين رژيم مي خواهد با ريختن خون فلسطيني ها آراي راي دهندگان تندروي اسرائيلي را به دست آورد.MKH-24-21:39


پربیننده ترین خبرها