سوء استفاده تل آويو از بي ثباتي منطقه براي حمله به غزه

سوء استفاده تل آويو از بي ثباتي منطقه براي حمله به غزه
پنج‌شنبه 4 آبان 1391 - 16:11

قاهره(العالم)- دبيركل حزب سوسياليست مصر با اشاره به حملات هوايي رژيم صهيونيستي به غزه گفت: تل آويو از بي ثباتي كشورهاي عربي از جمله مصر براي حمله به نوار غزه بهره برداري مي كند.

 احمد بهاء شعبان پنجشنبه در گفت وگو با شبكه خبري العالم اظهار داشت: اوضاع فعلي خطرناك است چون رژيم صهيونيستي قصد سوء استفاده از وضعيت دشوار مصر به ويژه بعد از انقلاب و به قدرت رسيدن نيروهاي اسلامگرا را دارد. 
وي با انتقاد از سياست نظام اسلام گراي كنوني مصر در قبال رژيم صهيونيستي ادامه داد: رژيم صهيونيستي قبل و بعد از انتخابات مجلس و رياست جمهوري مصر، از جماعت اخوان المسلمين تعهداتي در زمينه عدم تغيير روابط رسمي دو جانبه، حفظ پيمان كمپ ديويد و منافع اين رژيم گرفته است. 
شعبان تاكيد كرد: مدتي قبل يكي از مشاوران مرسي گفته بود كه زمان تجديد نظر در كمپ ديويد فرا رسيده اما مرسي با سخنانش در واقع به وي گفت كه چنين مسائلي اكنون نبايد مطرح شود.    

وي تصريح كرد: اگر اين بار به غزه حمله شود، پاسخ ملت مصر شديد خواهد بود و از مقاومت فلسطين حمايت خواهند نمود شاهد اين مدعا حمله مدتي قبل مردم مصر به سفارت اسراييل در قاهره است. 
شعبان درباره عبور هواپيماهاي صهيونيستي از آسمان مصر به منظور حمله به غزه گفت: فكر نمي كنم موضوع به اين سادگي باشد چون مساله اي خطرناكي است و اگر نظام مصر اجازه چنين اقدامي را داده باشد منجر به چالشي بزرگ خواهد شد.   fz-25-21:54

پربیننده ترین خبرها