روستاي العكر بحرين همچنان در حالت جنگ و محاصره

 روستاي العكر بحرين همچنان در حالت جنگ و محاصره
پنج‌شنبه 4 آبان 1391 - 19:36

منامه(العالم)- نماينده سابق مجلس بحرين و عضو جمعيت الوفاق گفت: روستاي العكر كه از يك هفته قبل در محاصره است، همچنان در وضعيت جنگي قرار دارد.

 عبدالمجيد السبع  پنجشنبه در گفت وگو با شبكه خبري العالم، خواستار شكستن سكوت در برابر اقدام رژيم بحرين در خصوص سركوب مردم روستاي العكر و ساير مناطق بحرين شد و دستگيري جوانان، حمله به منازل و مجازات گروهي مردم را مورد انتقاد قرار داد.

 السبع با اشاره به جلوگيري رژيم از ورود كمكهاي بشردوستانه به العكر و اتمام ذخاير غذايي در اين روستا، افزود: اگر رژيم ادعا مي كند العكر محاصره نشده چرا مانع از ورود حقوقدانان، نمايندگان و فعالان به اين روستا مي شود.

 وي ادعاي رژيم بحرين درباره آزادي بيان و همچنين دست داشتن جمعيت الوفاق در رويدادهاي العكر را نادرست دانست و گفت: رژيم آل خليفه بر خلاف ادعايش، آزادي بيان را سركوب مي كند.

السبع تصريح كرد: مخالفان به منظور شكستن محاصره العكر مي كوشند آل خليفه را با تظاهرات، تحصن و ورود به روستا تحت فشار قرار دهند اما با خشونت نيروهاي امنيتي مواجه شدند.

اين شخصيت بحريني گفت: مخالفان از جمعيتهاي حقوقي و بين المللي از جمله سازمان ملل متحد خواستار كمك شدند اما آنها بي توجهي نمودند با اين حال مردم به انقلاب ادامه مي دهند. 

وي با اشاره به بي توجهي آل خليفه به درخواستهاي انساندوستانه و ادامه ظلم به ملت بحرين، از كشورهاي همجوار، سازمانهاي مدافع حقوق بشر و كشورهاي اروپايي خواست در برابر اين جنايات سكوت نكنند و همكاري خود با منامه را قطع نمايند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها