طرح‌ رژیم صهیونیستی برای انجام حفاری‌های گسترده

طرح‌ رژیم صهیونیستی برای انجام حفاری‌های گسترده
جمعه 5 آبان 1391 - 04:57

در حالي که گزارشگر سازمان ملل متحد درباره افزايش شهرک‌سازي صهيونيستي هشدار داد، رژيم صهيونيستي قصد دارد حفاري‌‌هاي گسترده‌اي را در شرق بيت‌المقدس آغاز کند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، برخی مطبوعات رژیم صهیونیستی از طرح این رژیم برای انجام حفاری‌های گسترده در روستای سلوان در شرق شهر بیت‌المقدس خبر دادند.

روزنامه صهیونیستی هاآرتص در این باره نوشت: تیمی از مرکز آثار در دانشگاه تل‌آویو به زودی با حمایت مالی جمعیت تندروی «العاد» در امور شهرک سازی، حفاری‌ها در منطقه «الحدیقه الوطنیه» در روستای سلوان را آغاز خواهد کرد.

به نوشته مرکز اطلاع رسانی فلسطین، در همین حال برخی از سازمان های حقوقی و چپگرا در داخل رژیم صهیونیستی با حفارهای گسترده رژیم صهیونیستی مخالفت کرد.

به گزارش شبکه العالم، در همین حال، مقام‌های رژیم صهیونیستی اجرای طرح جدید ساخت دانشکده و پایگاه‌های نظامی را در منطقه «جبل زیتون» در قدس اشغالی تصویب کردند.

فلسطینی‌ها این تصمیم رژیم صهیونیستی را محکوم و از جامعه بین‌الملل خواستند برای متوقف کردن روند شهرک‌سازی در شهر قدس هرچه زودتر اقدام کند.

این درحالی است که ریچارد فالک گزارشگر ویژه حقوق بشر سازمان ملل در اراضی فلسطین اشغالی از گسترش 40 درصدی شهرک‌سازی رژیم صهیونیستی در اراضی اشغالی خبر داد و خواستار تحریم شرکت‌هایی شد که فعالیت‌های آنها با شهرک‌سازی رژیم صهیونیستی مرتبط است.

پربیننده ترین خبرها