استقبال جنبش جهاد اسلامي از پیام رهبر انقلاب به کنگره حج

استقبال جنبش جهاد اسلامي از پیام رهبر انقلاب به کنگره حج
جمعه 5 آبان 1391 - 08:54

جنبش جهاد اسلامي فلسطين، از پيام رهبر معظم انقلاب اسلامي ايران به مناسبت كنگره عظيم حج استقبال كرد.

" خضر حبيب " از رهبران جنبش جهاد اسلامي فلسطين، در گفت و گو با شبكه خبري العالم، اظهار داشت: آيت الله خامنه اي، مسلمانان را در قبال توطئه های قدرت هاي بزرگ جهاني به هوشياري فراخواندند و طرح هاي استكبار بر ضد وحدت امت اسلامي را گوشزد كردند.

حبيب افزود: رهبر انقلاب اسلامي به نكته بسيار مهمي اشاره كردند.. اين نکته آن است كه غرب تمام تلاش خود را براي منحرف كردن انقلاب هاي عربي از مسير و اقعی  خود به كار گرفته.

خضر حبيب تاكيد که رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران در این پیام، حمايت از مسئله فلسطين و ياري مبارزان فلسطيني را يادآور شدند.

رهبر معظم انقلاب در بخشی پيام خود به مناسبت كنگره عظيم حج، تاكيد كردند "در اين قيامهاي بزرگ، مرد و زن مسلمان، بر ضدّ استبداد حاكمان و سيطره‌ي آمريكا كه به تحقير و تذليل ملتها و هم‌پيماني با رژيم جنايتمدار صهيونيستي انجاميده بود به ‌پا خاستند. عامل نجات‌بخش خود در اين مبارزه‌ي مرگ و زندگي را اسلام و تعاليم و شعارهاي نجات‌بخش آن دانستند و اين را به صداي رسا اعلام كردند. دفاع از ملت مظلوم فلسطين و مبارزه با رژيم غاصب را سرلوحه‌ي خواسته‌هاي خود قرار دادند. دستِ‌دوستي به‌سوي ملتهاي مسلمان گشوده و خواستار اتحاد امت اسلامي شدند".

ايشان همچنین افزودند: "نقشه‌هاي خائنانه براي اختلاف‌افكني ميان مسلمانان و ايجاد سوء‌ظن ميان كشورهاي به‌ پا خاسته با جمهوري اسلامي ايران؛ مسأله‌ي فلسطين و كوشش براي منزوي كردن مبارزان و خاموش كردن جهاد فلسطيني؛ تبليغات اسلام‌ستيزانه‌ي دولتهاي غربي و حمايت آنان از اهانت‌كنندگان به مقام قدسي پيامبر اعظم صلي‌الله‌وعليه‌وآله؛ زمينه‌سازي براي جنگ‌هاي داخلي و تجزيه‌ي برخي از كشورهاي مسلمان، ترساندن دولتها و ملتهاي انقلابي از معارضه با سلطه‌خواهان غربي و ترويج اين توهّم كه آينده‌ي آنان در گرو تسليم در برابر آن متجاوزان است، و مسائل مهم و حياتي ديگري از اين قبيل، در شمار قضاياي مهمي است كه در فرصت حج، و در سايه‌ي "همدلي و همگرائي شما حج‌گزاران بايد مورد تأمل و تعمق قرار گيرد. 

 

25-20:44

26

 

پربیننده ترین خبرها