مقام صهیونیست مدعی شد:

رفتار مرسی با حماس سخت‌گیرانه‌تر از مبارک است

رفتار مرسی با حماس سخت‌گیرانه‌تر از مبارک است
جمعه 5 آبان 1391 - 10:01

يک مقام صهيونيست در يک مصاحبه مدعي شد که رفتارهاي رئيس‌جمهور مصر با جنبش حماس در نوار غزه سخت‌گيرانه‌تر از رژيم سابق مصر است.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، وزیر توسعهٔ رژیم صهیونیستی مدعی شد محمد مرسی، رئیس‌جمهور مصر، سخت‌گیرتر از رژیم حسنی مبارک با نوار غزه و جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) برخورد می‌کند.

به نوشته سایت خبری النخیل، سیلوان شالوم روز پنج‌شنبه در مصاحبه با رادیو صدای اسرائیل گفت: «ما خوشحال هستیم که می‌بینیم رهبران جدید مصر با حماس سخت‌گیرانه برخورد می‌کنند. »

شالوم در این مصاحبه مدعی شد: «مصر تونل‌های مرزی را یکی پس از دیگری تخریب می‌کند که این امر فعالیت‌های گروه‌های ضد اسرائیلی را محدود خواهد کرد. برخورد مصر با حماس و نوارغزه بسیار سخت‌گیرتر از برخورد رژیم مبارک است و حماس هم اکنون می‌بیند که انتظاراتش از مصر محقق نشده است. »

 وزیر توسعه اسرائیل در ادامه مصاحبه خود افزوده است: «همکاری‌های نظامی اسرائیل و مصر در سطح بسیار خوبی است و روند طبیعی خود را ادامه می‌دهد. »

این مقام صهیونیست در ادامه درباره تحولات اخیر نوار غزه نیز گفت: «حماس می‌داند که اسرائیل با تمام توان به شلیک موشک‌هایش جواب می‌دهد و دریافته که اسرائیل می‌تواند به روش‌های مختلف از جمله هدف قرار دادن مسئولان ارشد حماس و اجرای عملیات زمینی در نوارغزه وارد عمل شود.»

 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها