برقراری حالت فوق العاده "غیر رسمی" در بحرین

برقراری حالت فوق العاده
شنبه 6 آبان 1391 - 16:51

معاون دبيركل جمعيت دموكرات ملي بحرين با تاكيد بر اين که بر خلاف ادعاي رژيم، محاصره منطقه العكر همچنان ادامه دارد، خاطر نشان كرد: رژيم آل خليفه به طور غيررسمي، در بحرين وضع فوق العاده برقرار كرده است.

" حسن المرزوق " روز شنبه در گفت و گو با شبكه خبري العالم اظهار داشت: موانع تردد، فقط از داخل منطقه العكر برچيده شده است و در خارج از اين منطقه، نیروهای گشتي رژیم ضمن کنترل ترددها، همچنان در شهر به ايجاد وحشت در ميان مردم مي پردازند.

وي با اشاره به ادامه سركوب مردم، در همه مناطق بحرين كه در آن تظاهرات مسالمت آميز برگزار مي شود، گفت: در هر منطقه اي كه تظاهرات مسالمت آميز برگزار مي شود، خودروهاي نظامي و نيروهاي امنيتي به آن منطقه گسيل مي شوند و مردم را با گلوله و گازهاي سمي دچار ترس و وحشت مي كنند.

المرزوق هدف از محدوديت هايی را که دو هفته پیش از عید قربان از سوي رژيم اعلام شد، جلوگيري از تجمع مردم و ابراز عقيده ارزيابي كرد و گفت: اين امر بیانگر آن است كه رژيم آل خليفه همچنان به بستن دهان مخالفان و سركوب آزادي ها ادامه مي دهد.

وي آزادي 142 تن از زندانيان سياسي از زندان هاي رژيم آل خليفه، را كم اهميت دانست و تاكيد كرد كه رژيم آل خليفه با اين اقدام سعي مي كند با احساسات شهروندان بازي كند و افكار عمومي جهان را بفريبد.

 اين در حالي است كه رهبران مخالف نظام و فعالان سياسي و مدافعان آزادي بيان در زندان در كنار جنايتكاران و دزدان و سارقان و بيماران نگهداري مي شوند.

معاون دبيركل جمعيت دوموكرات ملي بحرين تاكيد كرد: همه روستاهاي بحرين در محاصره هستند و رژيم آل خليفه در واقع به طور غيررسمي و بدون اين كه اعلام كند، مقررات وضع فوق العاده را در كشور حاكم كرده است.

حسن المرزوق در پايان با تاكيد بر اين كه هرگونه تحرك و اقدام به برگزاري تظاهرات در روستاهاي بحريني با سركوب و شليك گلوله و گازهاي سمي مواجه مي شود، خاطر نشان كرد: نيروهاي رژيم، در پست هاي بازرسي، برخوردی اهانت آمیز با شهروندان دارند.

27-13:40

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها