مزدوران به آتش بس پایبند نیستند

مزدوران به آتش بس پایبند نیستند
شنبه 6 آبان 1391 - 18:05

تحليلگر سياسي سوري گفت: گروه هاي مسلح در سوريه، به دستور سازمان هاي اطلاعاتي غربي و عربي ِ مخالف حل و فصل مسالمت آميز بحران سوريه، آتش بس را نقض مي کنند.

" عبدالله منيني " روز شنبه در گفت و گو با شبكه خبري العالم اظهار داشت: انفجارهاي اخير در سوريه بیانگر این پیام است که گروه هاي مسلح به آتش پایبند نيستند و نمي خواهند بحران سوریه از طریق راه حل سیاسی و به صورت مسالمت آمیز حل و فصل شود.

وي افزود: برخی طرف ها و جریان ها برای ناکام گذاشتن آتش بس تلاش می کنند. این جریان ها همانهایی هستند که در مسیر اخضر ابراهیمی سنگ اندازی کردند و هنوز هم برای رسیدن به مقاصد شوم خود، به تشدید بحران سوریه می اندیشند.

اين تحليل گر سياسي سوري گفت: گروه هاي مسلح براي اين انفجارها، از آمريكا و رژيم صهيونيستي دستور مي گيرند و اصرار دارند ابزاري بي ارزش در دست قدرت هايي باشند كه به دنبال اجراي برنامه هاي خود بر ضد كشورهاي منطقه هستند. اما  سوريه به نيابت از همه كشورهاي منطقه در برابر اين توطئه ايستاده است.

"عبدالله منيني" در پايان تاكيد كرد كه اين گروه ها امكان دارد شاخه هايي از سازمان القاعده باشند و گروه هاي موسوم به "جبهه النصره" و... مزدورانی هستند  که حتی نمی توانند دیدگاهی واحد ارائه کنند.

27-14:41

26

 

پربیننده ترین خبرها