اثبات هرج و مرج طلبی مخالفان در سوریه

اثبات هرج و مرج طلبی مخالفان در سوریه
يکشنبه 7 آبان 1391 - 07:58

العالم، دمشق – مخالفت گروه هاي مسلح با آتش بس و پافشاري آنها بر ادامه عمليات تروريستي و نقض آتش بس؛ بار ديگر ثابت کرد که مطالبات آنها به هيچ وجه مسالمت آميز نبوده است.

"عبىالله منيني" نويسنده و تحليلگر سوري روز یکشنبه در گفت وگو با شبكه العالم، اظهار داشت: نقض آتش بس، شيوه گروه هاي مسلح است؛ این گروه ها براي ايجاد بيشترين میزان هرج و مرج و تخریب كشور تلاش مي كنند و با هرگونه راهكار مسالمت آميز دولت سوريه مخالف هستند.

نقض مكرر آتش بس از روز عيد قربان از سوی عناصر مسلح همچنان ادامه دارد؛ دیروز انفجار يك خودروي بمبگذاري شده مقابل كليساي السريان در استان دير الزور در شرق سوريه تلفات و خسارتهاي فراوانی به بار آورد.

همچنین گروههاي مسلح به مراكز ايست و بازرسي ارتش سوریه حمله كرده و شهروندان را با خودروهاي بمبگذاري شده هدف قرار دادند. در مقابل ارتش سوریه نیز توانست تعدادي از افراد مسلح را که برخی از آنها تابعیت بیگانه داشتند، به هلاكت برساند.

"حسام زيدان" نويسنده و روزنامه نگار سوري به شبکه العالم گفت: ارتش سوريه حق پاسخ به هرگونه نقض آتش بس را در هر مکانی براي خود محفوظ مي داند؛ زيرا وظیفه ارتش حفظ جان شهروندان است.

 

27-18:32



پربیننده ترین خبرها