البخیتی در گفتگو با العالم تشریح کرد؛

شگرد تبلیغاتی سعودی ها در الحدیده/ ناکامی های پی در پی مزدوران سعودی

شگرد تبلیغاتی سعودی ها در الحدیده/ ناکامی های پی در پی مزدوران سعودی
يکشنبه 20 آبان 1397 - 23:03

عضو شورای سیاسی جنبش انصارالله یمن گفت: نیروهای ائتلاف برای پیروزی تبلیغاتی در الحدیده، نیروهای خود را  در منطقه مشخصی متمرکز کرده اند.

العالم _ یمن 

"محمد البخیتی" در گفت وگو با شبکه العالم درباره آخرین تحولات میدانی در الحدیده اظهار داشت: ارتش و کمیته های مردمی یمن توانستند همه عملیات های نفوذی نیروهای ائتلاف متجاوز را ناکام بگذارد و نیروهایش را در مسیر صنعاء حدیده محاصره و خطوط امدادرسانی آن را از طریق المخاء قطع کند.

وی افزود: پس از گذشت دو هفته هنوز درگیری ها در خارج از الحدیده در حوالی 10 کیلومتری درجریان است اما متجاوزان توانستند در منطقه کلیومتر 16 و کیلومتر 10 به موفقیت هایی دست یابند و بر حوالی 5 تا 6 کیلومتری مسیر صنعا حدیده نیز تسلط دارند.

عضو شورای سیاسی جنبش انصارالله یمن گفت: نیروهای ائتلاف سعودی برای پیروزی تبلیغاتی در الحدیده، نیروهای خود را در منطقه مشخصی متمرکز کرده اند که در ابتدا به اهداف خود دست یافتند اما نیروهای یمنی بار دیگر کنترل منطقه را در دست گرفتند و خسارات زیادی به آنها وارد کردند در غیر این صورت از مدتها پیش وارد الحدیده می شدند.

البخیتی خاطرنشان کرد: درگیری های جنوب حدیده در منطقه دفاع هوایی هنوز خارج از منطقه حدیده و در شهر الصالح است که از این استان فاصله داشته و خالی از سکنه است زیرا هنوز احداث آن پایان نیافته است.

 

پربیننده ترین خبرها