تصاویر پهپاد ایوب در اختیار ایران است

تصاویر پهپاد ایوب در اختیار ایران است
يکشنبه 7 آبان 1391 - 16:02

عضو کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس شوري اسلامي، با بيان اينکه حزب الله فناوري هاي پيشرفته تري از پهپاد ايوب را در اختيار دارد، تأکيد کرد که تصاوير ارسال شده از سوي اين پهپاد در اختيار ايران است.

"اسماعیل کوثری" عصر یکشنبه در مصاحبه با شبکه العالم، در پاسخ به این سئوال که آیا حزب الله هواپیماهایی پیشرفته تر از ایوب را دارد، اظهار داشت: حتما چنین چیزی وجود دارد؛ اما تا زماني كه حزب الله تشخيص نداده آن را اعلام نمي كند. علتش هم اين است كه اين توانايي فراتر از اينها است  .. به همين دليل است كه مي گوييم اگر اسرائيل بخواهد كوچك ترين اقدامي عليه ما انجام دهد، ما در محدوده سرزميني به این رژیم پاسخ خواهيم داد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، با تأیید تصویر برداری پهپاد ایوب از پایگاه‌های حساس رژیم اشغالگر و مخابره زنده این تصاویر، خاطرنشان کرد: اين هواپيماها به صورت آنلاين تصاوير خود را ارسال مي كنند، و هم اكنون تصاوير مناطق ممنوعه در اختيار ما است.

کوثری با اشاره به سابقه 30 ساله ایران در فناوری هواپیماهای بدون خلبان و استفاده از این گونه هواپیماها برای شناسایی در دوران دفاع مقدس، تأکید کرد: ما حتي توان ساخت هواپيماهاي بدون سرنشين با قابلیت حمل سلاح را داریم .

کوثری هشدار داد: عملیات حزب الله مي تواند باز هم تكرار شود ؛ مانند جنگ 33 روزه كه رژيم اشغالگر باور نمي كرد حزب الله بتواند ناوچه این رژیم را منهدم كند.

وی افزود: ما همه فناوری‌هایی را كه به لطف مهندسان خود به دست آورده ايم، هنوز اعلام نكرده ايم؛ و به موقع حتما از آنها استفاده خواهيم كرد و دشمنان خواهند ديد كه اين توان بسيار بالاست.



پربیننده ترین خبرها