پرچمدار جدید و گوشی تاشوی سامسونگ چه زمانی روانه بازار می‌شوند؟

پرچمدار جدید و گوشی تاشوی سامسونگ چه زمانی روانه بازار می‌شوند؟
دوشنبه 21 آبان 1397 - 13:35

به گفته منابع "یانهاپ" و "هرولدِ کره،" سامسونگ گوشی تاشوی گالاکسی اف و گالاکسی اس 10 را اندکی پس از برگزاری کنگره جهانی موبایلِ بارسلون عرضه خواهد کرد.

العالم _ فضای مجازی

به گزارش العالم به نقل از وبسایت فون آرِنا، سامسونگ در 3 ماه نخست سال 2019 (اواسط دی تا اواسط اسفند) روزهای شلوغی را پیش رو خواهد داشت. این شرکت برای عرضه چند محصول سطح بالا از جمله نخستین تلفن همراه تاشوی شرکت و مجموعه گوشی‌های گالاکسی اس 10 که یکی از آن‌ها از استاندارد ارتباطی 5G پشتیبانی می‌کند آماده می‌شود.

هنوز زمان رسمی عرضه این محصولات اعلام نشده است. اما اگر گزارش جدیدی را که منابع کره‌ای منتشر کرده اند بپذیریم، زمان عرضه آن‌ها چندان هم دور نیست.

به گفته منابع "یانهاپ" و "هرولدِ کره،" سامسونگ گوشی تاشوی گالاکسی اف و گالاکسی اس 10 را در ماه مارس 2019 (اسفند) و اندکی پس از برگزاری کنگره جهانی موبایلِ بارسلون عرضه خواهد کرد.

گفته می‌شود سامسونگ دست‌کم 1 میلیون دستگاه از تلفن همراه هوشمند تاشوی خود را در سال 2019 تولید خواهد کرد. بنا بر اعلام منابع آگاه، این محصول به بهای حدود 1800 دلار فروخته می‌شود که همین امر عرضه آن را محدود خواهد کرد. در مقام مقایسه، نسخه 512 گیگابایتی گالاکسی نوت 9 گران‌ترین گوشی کنونی این شرکت 1250 دلار فروخته می‌شود.

پربیننده ترین خبرها