حملات صهیونیست‌ها و پاسخ مقاومت فلسطین

حملات صهیونیست‌ها و پاسخ مقاومت فلسطین
دوشنبه 8 آبان 1391 - 06:49

هواپيماهاي رژيم صهيونيستي بامداد امروز (دوشنبه) به اهداف مختلفي در نوارغزه حمله کردند و گردان‌هاي عزالدين قسام نيز به تجاوزات صهيونيست‌ها پاسخ داد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، منابع امنیتی و پزشکی فلسطینی اعلام کردند: هواپیماهای رژیم اشغالگر به دو مرکز وابسته به گردان‌های عزالدین قسام، شاخه نظامی جنبش مقاومت فلسطین (حماس)، در منطقه معن، واقع در شهر خان‌یونس در جنوب نوار غزه، حمله کردند که بر اثر آن این مرکز ویران شد و خسارت‌های زیادی به منطقه وارد آمد.

هواپیماهای اسرائیل همچنین با دو موشک مکان دیگری را در نزدیکی شهرداری بیت حانون در شمال نوار غزه هدف قرار دادند.

پایگاه خبری روزنامه مصری الیوم السابع نوشت: گردان‌های عزالدین قسام مسئولیت حمله موشکی به مراکز نظامی رژیم اشغالگر را در نزدیکی نوار غزه به عهده گرفت و در بیانیه‌ای اعلام کرد: این حمله در واکنش به تجاوزات اشغالگران به نوار غزه صورت گرفته است.

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی شامگاه یکشنبه مناطقی را در نوار غزه هدف حمله قرار دادند.

در همین حال، ابو مجاهد، سخنگوی گردان‌های مقاومت مردمی در غزه به خبرگزاری فلسطینی «معا» اعلام کرد: گردان‌های ناصر صلاح الدین متعهد به دفاع از ملت فلسطین است و اجازه نمی‌دهند جنایت‌های رژیم صهیونیستی بی‌پاسخ بماند.

صلاح الدین افزود: اقدام امروز (دوشنبه)  گردان‌های مقاومت مردم در هدف قرار دادن شهر «بئر السبع» با موشک‌های «گراد» پیامی به دشمن به این مضمون است که جغرافیای رویارویی در اختیار آن نیست و شهرهای مرکزی آن به دور از رویارویی نخواهد بود.

وی افزود: عناصر مقاومت برای دفاع از ملت فلسطین و مقابله با تجاوزات رژیم صهیونیستی در حالت آماده باش کامل به سر می‌برد

 

 

پربیننده ترین خبرها