شلیک موشك هاي گراد، پاسخ مقاومت به حملات صهيونيستها

شلیک موشك هاي گراد، پاسخ مقاومت به حملات صهيونيستها
دوشنبه 8 آبان 1391 - 11:51

غزه (العالم) ـ در حالي كه برخي گروه هاي فلسطيني خواستار بازنگري در آتش بس با رژيم صهيونيستي و پاسخ به حملات نظامي آنها به غزه شده اند، مقاومت فلسطين در غزه ديروز (يكشنبه 7آبان) مسئوليت شليك چند موشك به سوي اهداف اشغالگران در عسقلان و بئر السبع را به عهده گرفت.

به گزارش دوشنبه پايگاه اطلاع رساني شبكه خبري العالم، اين پاسخ مقاومت دقيقا چند ساعت پس از شهادت يكي از نيروهاي گردان هاي عزالدين قسام وابسته به جنبش حماس و زخمي شدن يك نيروي ديگر مقاومت بر اثر حمله هوايي رژيم صهيونيستي به خان يونس در نوار غزه انجام گرفت.

تجاوز مستمر اشغالگران صهيونيست به غزه از چند هفته پيش تاكنون ادامه داشته است به طوري كه در روز عيد قربان شماري از فلسطيني ها بر اثر بمباران هوايي صهيونيست ها و ورود نيروهاي اشغالگر به نوار غزه شهيد و زخمي شدند. اشغالگران همچنين منازل و اموال فلسطيني ها در بخش هاي مختلف نوار غزه را تخريب كردند.
روز گذشته پس از برگزاري مراسم تشييع جنازه شهداي بمباران نوار غزه ، گروههاي فلسطيني در پاسخ به تجاوزات رژيم صهيونيستي مسئوليت شليك چند موشك به اهدافي در داخل اراضي 1948 را به عهده گرفتند. برخي ديگري از گروههاي مقاومت نيز به علت بي توجهي اشغالگران به توافق نامه آتش بس خواستار بازنگري در آن شدند.
طلال ابوظريفه عضو دفتر سياسي جبهه دموكراتيك در اين باره به شبكه العالم گفت: ادامه اين حملات باعث پايان يافتن آتش بس خواهد شد و نيروهاي مقاومت چاره اي جز پاسخ دادن به حملات اشغالگران، نخواهند داشت و بايد بدين وسيله در مقابل به درد آوردن قلب ملت فلسطين در روز عيد قربان، ضربات سنگين و دردناكي را به آنها وارد كنند.
صلاح الدين ابومجاهد، سخنگوي گردانهاي ناصر صلاح الدين نيز خاطرنشان كرد: مقاومت به شهادت مجاهدان گردان هاي قسام پاسخ داد و به طور آشكار نشان داد كه هر عملي واكنشي را به دنبال خواهد داشت و هر گونه حمله صهيونيست ها با پاسخ شديد مقاومت مواجه خواهد شد.
ابومجاهد افزود: به لطف خداوند، گردان هاي مقاومت، يك فروند موشك گراد به سوي عسقلان شليك كردند. اين امر، پيام آشكاري به اشغالگراني است كه به فلسطيني ها حمله مي كنند. ما از اين پس اجازه نخواهديم داد كه هيچ گونه حمله تجاوزي به فلسطين صورت بگيرد.
ناظران تأكيد كرده اند كه انتظار مي رود با توجه به اين كه رژيم صهيونيستي به قوانين و پيمان هاي بين المللي توجه و هيچ كدام از اصول اخلاقي، انساني، حرمت و مقدسات را رعايت نمي كند، شاهد تعدي بيشتر اين رژيم به مناطق فلسطيني در روزهاي آينده باشيم.
طلال عوكل تحليلگر سياسي نيز گفت: بمباران غزه يك روز پس از ديدار امير قطر از سر گرفته شد و اين روند روز بعد از آن و تاكنون ادامه داشته است. اين اقدام صهيونيست ها پيامي به قطر و ساير كشورهاست كه غزه تحت اشغال است و رژيم صهيونيستي، هر وقت بخواهد ملت اين سرزمين را هدف قرار مي دهد و هيچ موضعي از سوي هيچ كس نمي تواند باعث پايان دادن به محاصره آن بدون اجازه اشغالگران شود و اسرائيل اهدافي دارد كه تحت هر شرايطي آنها را عملي خواهد كرد.
AM - 28 - 18:49

پربیننده ترین خبرها