آغاز آتش بس در غزه/ گروه های فلسطینی: تا زمانی که اشغالگران به آتش بس پایبند باشند، به آن پایبند خواهیم بود

آغاز آتش بس در غزه/ گروه های فلسطینی: تا زمانی که اشغالگران به آتش بس پایبند باشند، به آن پایبند خواهیم بود
سه شنبه 22 آبان 1397 - 18:52

گروه های مقاومت فلسطینی از آغاز آتش بس در نوار غزه خبر دادند و هشدار دادند مقاومت فلسطینی تا زمانی که دشمن متجاوز به آتش بس پایبند باشد، به آن پایبند خواهد بود.

العالم - فلسطین اشغالی

اتاق مشترک گروه های مقاومت فلسطینی تلاش های مصر باعث آغاز آتش بس بین مقاومت و دشمن صهیونیستی شد و گروه های مقاومت فلسطین تا زمانی که دشمن صهیونیستی به آتش بس پایبند باشد، به آن پایبند خواهند بود.

تنش‌ها بین رژیم صهیونیستی و گروه‌های مقاومت در نوار غزه با تلفات سنگینی برای شهرک نشینان صهیونیست به همراه بود، این تنش ها از روز گذشته آغاز شد، منابع اسرائیلی اعلام کردند در این حملات بیش از 400 راکت، خمپاره و موشک از نوار غزه به سرزمین های اشغالی شلیک شده است.

سه ساختمان چند طبقه در شهرک‌های صهیونیست نشین «نِتیووت» و «عسقلان» بر اثر برخورد مستقیم راکت‌های مقاومت به طور کامل نابود شدند. یک اتوبوس حامل نظامیان صهیونیست نیز که از شهرک «سدیروت» در حال حرکت به سمت مرز غزه بود، برای اولین بار به‌وسیله یک موشک ضد تانک مقاومت، منهدم شد.

در حالی که ارتش رژیم صهیونیستی از ارائه آمار تلفات انهدام این اتوبوس خودداری می‌کند اما رسانه‌های مستقر در فلسطین اشغالی می‌گویند تا کنون 3 شهرک‌نشین صهیونیست بر اثر پاسخ موشکی مقاومت کشته شده و حداقل 85 نفر دیگر نیز زخمی شدند. شهرک‌نشینانی که معمولا در زمان حملات هوایی اسرائیل به غزه و کشتار فلسطینیان، با حضور در پشت بام خانه‌های خود، به نظاره این جنایات می‌نشستند(بیشتر بخوانید)

کابینه رژیم صهیونیستی به آتش‌بس در نوار غزه رأی مثبت داد.

پربیننده ترین خبرها