سردار حاجی‌زاده: اسرائیل در مقابل مقاومت دست‌هایش را بالا گرفت

سردار حاجی‌زاده: اسرائیل در مقابل مقاومت دست‌هایش را بالا گرفت
پنج‌شنبه 24 آبان 1397 - 10:50

فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: مردمی که در غزه محاصره هستند، قدرتی را خلق کردند که ظرف ۴۸ ساعت رژیم صهیونیستی دست به دامن کشورهایی شد که بتواند آتش‌بس را برقرار کند و این یعنی شکست را پذیرفته است.

العالم - ایران / سیاسی

سردار امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه، صبح امروز(پنجشنبه ۲۴ آبان) و در حاشیه مراسم گرامیداشت شهید طهرانی مقدم، در جمع خبرنگاران گفت: مردمی که در غزه کاملا محاصره هستند، قدرتی را خلق کردند که ظرف ۴۸ ساعت رژیم صهیونیستی دست به دامن کشورهایی شد که بتواند آتش‌بس را برقرار کند و این یعنی شکست را پذیرفته است.

وی ادامه داد: فلسطینی‌ها ظرف این ۴۸ ساعت کاری کردند که رژیم صهیونیستی که خود را چهارمین ارتش بزرگ دنیا می‌داند، دست‌هایش را بالا گرفت و حالا شما این توان را با قدرت دفاعی ایران مقایسه کنید.

سردار حاجی‌زاده با بیان اینکه سعودی‌ها سومین بودجه جهان را در اختیار دارند، اظهار داشت: با این حال ترامپ می‌گوید که اگر حمایت‌مان را از شما برداریم شما ظرف ۳ هقته از بین می‌روید.

سردار حاجی‌زاده ادامه داد: قدرت ما را از زبان دیگران بشنوید؛ همینکه ترامپ درباره قدرت ایران حرف می‌زند و قدرت ما را به رخ عرب‌های منطقه می‌کشد، بدانید ایران قدرتمند است.

وی ادامه داد: وقتی که از فاصله ۵۷۰ کیلومتری‌ دشمنان و تروریست‌ها را در یک ساختمان از بین می‌بریم، این قدرت بازدارندگی بسیار زیاد ما را نشان می‌دهد.

پربیننده ترین خبرها