سرلشکر صفوی: صدها موشک مقاومت اسلامی یک تهدید بزرگ برای رژیم صهیونیستی است

سرلشکر صفوی: صدها موشک مقاومت اسلامی یک تهدید بزرگ برای رژیم صهیونیستی است
پنج‌شنبه 24 آبان 1397 - 11:22

دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا گفت: رژیم صهیویستی وعده امنیت و رفاه به شهرک‌نشینان داده بود اما آنها اکنون نمی‌توانند امنیت ساکنان فلسطین اشغالی را تامین کنند.

العالم - ایران / سیاسی

سردار سرلشکر سید یحیی صفوی مشاور عالی نظامی فرمانده کل قوا، صبح امروز -- پنجشنبه ۲۴ آبان -- در حاشیه مراسم هفتمین سالگرد شهادت شهید حسن طهرانی‌مقدم با اشاره به درگیری‌های اخیر در سرزمین های اشغالی گفت: سخن گفتن درباره پیروزی‌های اخیر فلسطینیان زودهنگام است و باید با تامل و با صبوری بیشتر درباره آن قضاوت کرد، اما آنچه مسلّم است این است که موازنه قدرت به نفع فلسطینیان تغییر یافته و فلسطینیان در این زمینه برتری به دست آورده‌اند.

وی افزود: رژیم صهیویستی وعده امنیت و رفاه به شهرک‌نشینان داده بود اما آنها اکنون نمی‌توانند امنیت ساکنان فلسطین اشغالی را تامین کنند. صدها موشک مقاومت اسلامی یک تهدید بزرگ برای رژیم صهیونیستی است.

وی افزود: استعفای لیبرمن هم که معتقد بود هیچ عربی نباید در زمین‌های اشغالی حضور داشته باشد، نشانه‌ای از شکست رژیم صهیونیستی است.

سرلشکر صفوی تاکید کرد: جبهه مقاومت اسلامی از لبنان، سوریه، عراق و یمن گرفته تا فلسطین اشغالی گسترش یافته است؛ اکنون فلسطین یک قدرت بازدارندگی داشته و توازن قدرت را به دست آورده است. امیدوارم تا ۲۵ سال آینده رژیم صهیونیستی از منطقه محو شود.

پربیننده ترین خبرها