موشک های یمن نیروهای سعودی را به لرزه انداخت

موشک های یمن نیروهای سعودی را به لرزه انداخت
جمعه 25 آبان 1397 - 14:05

رسانه های جنگی یمن ،صحنه هایی از درگیری های شهر الحدیده و هدف گیری و انهدام دو خودروی زرهی امارات در منطقه کیلومتر 16 در ساحل غربی را منتشر کرد.

العالم - یمن

چندین سرباز و افسر سعودی و مزدور نیز  به هنگام تلاش برای جلوگیری از پیشروی نیروهای یمنی در نجران و جیزان واقع در جنوب عربستان کشته و زخمی شدند.

صحنه هایی که به خوبی اعلامیه ائتلاف متجاوزان سعودی در پایان دادن به حملات خود به الحدیده و ساحل غربی را نقض می کند.درگیری در منطقه کیلومتر 16 بسیار شدت یافته و موشک های یمنی نیز دو خودروی زرهی را هدف قرار داد و یک خودروی نظامی رابه آتش کشید.

نیروهای یمنی ، با هدف قرار دادن مزدوران متجاوز سعودی در این منطقه چندین نفر از آنان را کشته و برخی را به شدت زخمی کردند.

نیروهای و افسران ارتش سعودی روزانه دچار بیم و هراس بوده و دست به فررهای گروهی می زنند و در مرزها نیز اثری از ارتش و مزدوران سعودی نیست و فرار گروهی سربازان و افسران تقریبا هر روز در جنوب عربستان رقم می خورد.

ورود نیروهای یمنی به پایگاههای مشرف بر پایگاه الشبکه، تلفات سنگینی بر ارتش سعودی واردکرد .

حملات هوایی جنگنده ها نیز نتوانست در پشتیبانی ارتش سعودی هنگام پیشروی به جبل قیس در جیزان و هم چنین منطقه الشرقیه در نجران موفقیت به دست آورد و به کشته و زخمی شدن شماری از افسران سعودی انجامید.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها