حمایت اروپا از شهرک سازی صهیونیستها

حمایت اروپا از شهرک سازی صهیونیستها
چهارشنبه 10 آبان 1391 - 05:38

اتحاديه اروپا با وجود مخالفت‌هاي ظاهري با ساخت شهرک‌هاي صهيونيست نشين در اراضي اشغالي، از طريق واردات گسترده کالاهاي صادراتي توسط صهيونيستها از توسعه اين شهرکها حمايت مي کند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، میزان صادرات کالاهای تولید شده در شهرکهای صهیونیست نشین به اروپا 15 برابر کالاهای تولید شده توسط فلسطینی ها است.

روزنامه گاردین فاش کرد، بر اساس آمار ارایه شده از سوی رژیم اشغالگر به بانک جهانی، ارزش کالاهایی که اتحادیه اروپا از شهرکهای صهیونیست نشین وارد کرده سالانه 300 میلیون دلار بوده .. و این درحالی است که واردات سالانه کالاهای تولید شده فلسطینی ها به اروپا کمتر از 20 میلیون دلار است.

بر اساس این گزارش، در صورت توجه به نسبت 4 میلیون فلسطینی در مقابل بیش از 500 هزار شهرک نشین صهیونیست؛ واردات کالا به اروپا به نسبت هر شهرک نشین، صد برابر هر فلسطینی است.

گاردین به نقل از "ویلیام بیل" عضو سازمان "کریستسان"، از شرک کنندگان در تهیه این گزارش تأکید کرد: اروپا با وجود آنکه می گوید این شهرکها برخلاف قوانین بین المللی هستند؛ همچنان با آنها در حال تجارت است.

ویلیام بیل با اشاره به مشخص نبودن محل تولید بیشتر کالاهای صهیونیستی روی بسته بندی آنها خاطرنشان کرد، مصرف کنندگان اروپایی به صورت غیرعمد در حال خرید کالاهایی هستند که محل تولید آنها نادرست نوشته شده.. این درحالی است که این کالاها از شهرکهای ایجاد شده در کرانه باختری، به اروپا وارد شده است.



پربیننده ترین خبرها