شبکه تلویزیونی منافقین با حمایت مالی عربستان

شبکه تلویزیونی منافقین با حمایت مالی عربستان
چهارشنبه 10 آبان 1391 - 10:29

عربستان سعودي از راه اندازي شبكه تلويزيوني گروهك تروريستي منافقين حمايت مالي مي كند.

به گزارش پايگاه خبری شبکه العالم، دولت عربستان از راه اندازي شبكه ضد ايراني وابسته به گروهك تروريستي منافقين با هدف تبليغ عليه جمهوري اسلامي ایران حمايت مالي مي كند.

"السفیر نیوز" به نقل از منبعی آگاه در سفارت عراق در لندن تأکید کرد: شماري از عناصر اين گروهک تروریستی در اروپا با "محمد بن نواف بن عبدالعزيز" سفير سعودی در انگليس ديدار و از وي درخواست كردند به شبكه مذكور كمك كند. وي نيز به شرط گنجاندن سياست هاي تعيين شده از سوي رياض در برنامه کاری این شبكه، با اين درخواست موافقت كرد.

اين منبع با اشاره به اينكه، این شبكه با نام "رها" براساس سياست خبري تدوين شده از سوي شبكه "العربيه" عربستان سعودي فعاليت خواهد كرد، اظهار داشت: در حال حاضر 45 نفر در دفتر اين شبكه در لندن مشغول فعاليت هستند.

دولت سعودی پیش از این نیز با هدف فتنه انگيزي؛ اقدام به تأسيس شبكه هاي فارسي زبان در راستاي ترويج وهابيت كرده است؛ كه البته به علت گفتمان غلط و غیرمنطقی و ترویج مفاهیم بی اساس، این شبكه ها نه تنها با استقبال بينندگان مواجه نشده، بلكه در نوع خود رسوايي بزرگي برای عربستان سعودی و سران وهابی این کشور به شمار مي آيند.

همکاری رسانه ای سعودی ها با گروهک تروریستی منافقین و حمایت مالی از آن درحالی است که آمریکا پس از انتقال عناصر این گروهک از اردوگاه اشرف برای اخراج کامل آنها از عراق، نام این گروهک را از فهرست سازمانهای تروریستی وزارت خارجه خود حذف کرد. 

پربیننده ترین خبرها