گوشی سامسونگ گالاکسی نوت 10 با صفحه نمایشی 6.66 اینچی

گوشی سامسونگ گالاکسی نوت 10 با صفحه نمایشی 6.66 اینچی
يکشنبه 27 آبان 1397 - 09:54

گوشی سامسونگ گالاکسی نوت 10 به صفحه نمایشی 6.66 اینچی مجهز می‌شود.

العالم- گوناگون 

وقتی در سال 2009 شرکت اچ‌تی‌سی تلفن همراه هوشمند اچ‌دی‌2 را رونمایی کرد، بسیاری معتقد بودند امکان بزرگ‌تر شدن صفحه نمایش گوشی‌ها وجود ندارد. اما فقط چند سال بعد گوشی سامسونگ گالاکسی نوت، با صفحه نمایش 5.3 اینچی خود از مرز صفحه‌های نمایش 5 اینچی عبور کرد. حالا با گالاکسی نوت 9 مواجه هستیم که صفحه نمایشی 6.4 اینچی دارد. اپل هم از این غافله عقب نمانده و گوشی آیفون اکس‌اس مکس از صفحه نمایشی 6.5 اینچی استفاده می‌کند.
حالا اگر گزارش‌هایی که در کره‌جنوبی منتشر شده اند صحت داشته باشند، سال آینده شاهد گوشی‌هایی با صفحات نمایشی بزرگتر خواهیم بود. بنا بر اطلاعات مندرج در یک سایت کره‌ای که به منابعی بدون نام استناد می‌کند، قرار است گوشی گالاکسی نوت 10 به یک صفحه نمایش 4‌کی و 6.66 اینچی مجهز شود. اسم رمز این تلفن همراه هم‌اکنون "دا وینچی" است و گفته می‌شود از استاندارد ارتباطی جدید 5G نیز پشتیبانی خواهد کرد و از 3 دوربین پشتی نیز بهره خواهد برد.
گرچه یک گوشی با صفحه نمایش 6.66 اینچی برای جیب‌های ما غول‌آسا به نظر می‌رسد، قرار نیست نوت 10 سال آینده رکورد بهره بردن از بزرگترین صفحه نمایش جهان را حفظ کند. گوشی تاشو و منعطف سامسونگ گالاکسی اف در حالت کاملاً باز، از صفحه نمایشی 7.3 اینچی برخوردار خواهد بود.

 

پربیننده ترین خبرها