نظامیان صهیونیست 22 فلسطینی را دستگیر کردند

نظامیان صهیونیست 22 فلسطینی را دستگیر کردند
دوشنبه 28 آبان 1397 - 14:53

نظامیان رژیم صهیونیستی با حمله به مناطق مختلف 'کرانه باختری' 22 فلسطینی از جمله رئیس شورای دانشجویی دانشگاه 'برزیت' را دستگیر کردند.

العالم- فلسطین اشغالی 

نظامیان صهیونیست صبح امروز (دوشنبه) با حمله به منزل 'یحیی ربیع ' رئیس شورای دانشجویی دانشگاه برزیت در 'رام الله' وی را دستگیر و به مکان نامعلومی منتقل کردند. این در حالی است که ربیع سال گذشته 8 ماه در زندان رژیم صهیونیستی بوده است.
نظامیان صهیونیست با حمله به روستای 'دیر ابو مشعل' در شمال غرب رام الله و اردوگاه 'قلندیا' در شمال قدس اشغالی، اردوگاه 'جنین' در شمال کرانه باختری و شهرهای 'الخلیل' و 'قلقیلیه' با ساکنان آنها درگیر شده و دهها تن را بر اثر شلیک گلوله و گاز اشک آور زخمی کردند.

** صیادان فلسطینی شانزدهمین راه پیمایی دریایی را آغاز کردند 
'شورای جنبش ملی رفع محاصره از غزه' امروز از آغاز شانزدهمین راه پیمایی دریایی در سواحل نوار غزه با عنوان 'با ننگ عادی سازی مقابله می کنیم'، خبر دادند.
'محمود مسعود' سخنگوی جنبش مذکور در بندر غزه گفت: این راه پیمایی در راستای اعتراض صیادان فلسطینی به تداوم محاصره غزه است که بر اثر آن ضررهایی زیادی به ساکنان این باریکه رسیده است .
در این راه پیمایی دریایی که با راه پیمایی زمینی در منطقه 'الواحه' در شمال غرب نوار غزه همزمان بود، دهها قایق فلسطینی مشارکت داشتند.
وی با تاکید بر تداوم راه پیمایی های بازگشت تا تحقق اهداف آن شامل رفع محاصره و بازگشت پناهجویان فلسطینی به سرزمینهایشان، از اقشار مختلف مردم فلسطین خواست در آن مشارکت کنند.
مسعود همچنین از 'محمود عباس' رئیس تشکیلات خودگردان فلسطینی خواست با اراده مردم مبارزه نکند و تحریم ها از غزه را بردارد.
شورای جنبش ملی رفع محاصره ضمن محکوم کردن هرگونه رابطه کشورهای عربی با رژیم صهیونیستی، مصوبه صهیونیست ها در خصوص اعدام اسرای فلسطینی را خلاف قوانین بین المللی و حقوق بشر دانست. 
سخنگوی این جنبش از نهادهای حقوقی و بین المللی خواست رژیم صهیونیستی جنایتکار را به دلیل جنایات وحشیانه اش در حق مردم فلسطین مجازات کنند. 

پربیننده ترین خبرها