نتانیاهو: ساقط کردن کابینه به نفع مقاومت است/ باید با ایران مقابله کرد

نتانیاهو: ساقط کردن کابینه به نفع مقاومت است/ باید با ایران مقابله کرد
دوشنبه 28 آبان 1397 - 18:57

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی تلاش برخی احزاب و وزیران کابینه برای شکستن ائتلاف را غیرمسئولانه توصیف کرده و مدعی شد که این اقدام به نفع مقاومت در منطقه است.

العالم _ فلسطین اشغالی

«بنامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی امروز (دوشنبه) طی سخنرانی در کمیته امور خارجی و نظامی پارلمان رژیم صهیونیستی «کنست» مدعی شد که به‌جای جنگ داخلی در کابینه، باید با حضور ایران در منطقه مقابله کرد.

نتانیاهو که طی روزهای اخیر با بحران فروپاشی احتمالی ائتلاف کابینه خود رو به روست، در این جلسه گفت: «دیروز پست وزارت دفاع را برعهده گرفتم. با ژنرال گادی آیزنکوت رئیس ستادکل ارتش اسرائیل و ژنرال آویو کوچاوی جلسه داشتم. ما برای تمام چالش‌ها آماده‌ایم».

طبق بیانیه دفتر نخست‌وزیری این رژیم، وی با اشاره به برطرف نشدن خطر فروپاشی کابینه، توضیح داد: «در چنین برهه امنیتی حساسی، ساقط کردن کابینه، اقدامی غیرمسئولانه است».

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی ضمن بیان اینکه انحلال کابینه در چنین زمانی فقط به نفع مقاومت در منطقه است، مدعی شد: «روسیه به تنهایی اهرم فشار کافی برای خارج کردن ایران و نیروهای تحت حمایت آن از سوریه را ندارد... (ولی) ما هنوز روابط خوبی با روسیه داریم».

نتانیاهو با ادعای اینکه نیروی هوایی رژیم صهیونیستی از زمان انهدام هواپیمای روسی بر فراز لاذقیه و حتی بعد از استقرار سامانه‌های پدافند موشکی S-300 در سوریه به عملیات علیه مقاومت در این کشور ادامه داده است، گفت: «هواپیماهای اطلاعاتی ما در حال جمع‌آوری اطلاعات هستند و البته نمی‌خواهم درباره دیگر عملیات‌ها در این جا صحبت کنم».

 

پربیننده ترین خبرها