صهیونیستها پس از 35 سال انکار، به قتل عام پناهجویان لبنانی اعتراف کردند

صهیونیستها پس از 35 سال انکار، به قتل عام پناهجویان لبنانی اعتراف کردند
جمعه 2 آذر 1397 - 11:46

رژیم صهیونیستی پس از 35 سال فرار از پذیرش مسؤولیت یک جنایت، بالاخره رسماً اعتراف کرد که کشتی حامل 56 پناهجوی لبنانی در سال 1982 به مقصد قبرس را در نزدیکی ساحل طرابلس در شمال لبنان غرق کرده است؛ جنایتی که در جریان آن 25 نفر قتل عام شدند.

العالم ـ فلسطین اشغالی 

به گزارش روز جمعه پایگاه خبری «عرب 48» به نقل از شبکه 10 تلویزیون رژیم صهیونیستی، زیردریایی ارتش تل آویو، کشتی حامل پناهجویان لبنانی در طرابلس را در سال 1982 هدف قرار داده و آن را غرق کرد.
ارتش رژیم صهیونیستی این حمله را عملیات «درایفوس» نامیده بود و تاکنون از پذیرش مسؤولیت آن سر باز زده و مقام های تل آویو از هرگونه اظهار نظری درباره جزئیات این حادثه خودداری می کردند.
به گزارش ایرنا، این کشتی، سال 1982 حامل 56 پناهجوی لبنانی غیرنظامی به مقصد قبرس بود که هدف موشک های زیردریایی صهیونیست ها قرار گرفت و 25 نفر آنان جان باختند.
فرمانده این زیردریایی با ادعایی نخ نما، قتل عام پناهجویان را توجیه کرده و گفته بود: گمان کردم، این کشتی حامل انتقال رزمندگان فلسطینی در راه خروج از لبنان بوده است.
به رغم بیش از سه سال تحقیقات در آن زمان، مقام های صهیونیستی تاکنون نپذیرفته بودند که عاملان این جنایت، مجازات شوند بلکه به ادعای آنان، فرمانده زیردریایی بر اساس دستورات عمل کرده است.

پربیننده ترین خبرها