آخرین جزئیات پرونده قتل خاشقچی

آخرین جزئیات پرونده قتل خاشقچی
شنبه 3 آذر 1397 - 14:15

شبکه الجزیره به نقل از یک مقام آگاه ترکیه اعلام کرد که "ماهر عبدالعزیز مطرب" که گفته می شود سرپرست گروهی است که جمال خاشقچی را به قتل رساندند در حین ارتکاب جنایت قتل خاشقچی 19 بار با "سعود القحطانی" مشاور وقت محمد بن سلمان ولیعهد عربستان تماس تلفنی برقرار کرده است.

العالم-عربستان

مطلب مهمی که این مقام ترکی به آن اشاره کرده است این است که در هنگام برقراری این تماس های تلفنی میان مطرب و القحطانی  شخصی در کنار مشاور وقت ولیعهد حضور داشت که القحطانی اظهارات مطرب را به وی انتقال می داده است.

این منبع ترکی همچنین تاکید کرد که نقشه قتل خاشقچی از 12 روز قبل از قتل وی در کنسولگری عربستان در ترکیه با دقت هرچه تمام تر کشیده شده بود.

در همین حال روزنامه نیویورک تایمز آمریکا اخیرا به نقل از سه نفر از عاملان تحقیق در پرونده قتل خاشقچی اعلام کرد که مطرب با القحطانی تماس گرفته بود و از وی خواسته بود که به رئیسش اعلام کند که ماموریتش با موفقیت انجام شده است.

با این که اسمی از ولیعهد در این پیام صوتی نیامده است اما عبارت: به رئیست بگو....." از سوی مطرب به القحطانی نشان گر این است که کلمه رئیست به ولیعهد عربستان اشاره دارد.

پربیننده ترین خبرها