مخالفت وزارت کشور بحرین با تحصن کارگران

مخالفت وزارت کشور بحرین با تحصن کارگران
يکشنبه 14 آبان 1391 - 07:21

پس از تصميم اخير رژيم آل‌خليفه در ندادن مجوز به برگزاري تظاهرات مسالمت‌آميز، وزارت کشور اين رژيم با برگزاري تحصن کارگران اخراج شده در مقابل وزارت کار مخالفت کرد.

به گزارش پایگاه خبر شبکه العالم، کمیته برگزارکننده تحصنی که شماری از کارگران اخراج شده قصد داشتند امروز یکشنبه در مقابل وزارت کار بحرین برگزار کنند، اعلام کرد: وزارت کشور با توجه به تصمیم وزیر کشور برای متوقف کردن راهپیمایی‌ها و تجمع‌ها، با دادن مجوز برای برگزاری این تحصن موافقت نکرد.

این کمیته با بیان اینکه این تحصن قرار بود همزمان با نشست سازمان بین المللی کار برپا شود، از این اقدام وزارت کشور ابراز شگفتی کرد، به ویژه اینکه تحصن‌های کارگران اخراج شده مسالمت آمیز برپا می‌شود.

این کمیته بر لزوم حفظ حقوق همه کارگران اخراج شده هنگام بازگشت به محل کارشان تاکید کرد و گفت: هدف از این تحصن بیان این واقعیت‌ها در مقابل سازمان بین المللی کار بود به این معنا که پرونده کارگران اخراج شده در بحرین همچنان باز است.

سازمان بین المللی کار در نشستی که قرار است فردا (دوشنبه) برگزار شود، شکایت ۱۲ سازمان بین‌المللی علیه دولت بحرین را در رابطه با پرونده افراد اخراج شده از کار بررسی خواهد کرد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها