شلیک موشک بالستیک به مواضع متجاوزان در «نهم» یمن

شلیک موشک بالستیک به مواضع متجاوزان در «نهم» یمن
يکشنبه 4 آذر 1397 - 13:57

ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در پاسخ به حملات مداوم ائتلاف سعودی، یک فروند موشک به مواضع متجاوزان در «نهم» شلیک کردند.

العالم _ یمن

ارتش و کمیته‌های مردمی یمن امروز (یکشنبه) یک فروند موشک بالستیک «بدر p1» به سمت مواضع متجاوزان در «نهم» واقع در شرق صنعا شلیک کردند.

بر اساس گزارش وبگاه «انصارالله»، این موشک که در پاسخ به تجاوزات مداوم ائتلاف سعودی شلیک شد، با دقت به هدف برخورد کرده و منجر به کشته و زخمی شدن دهها نفر از مزدوران ائتلاف شده است.

نیروهای ارتش یمن و انصارالله شنبه‌شب نیز با شلیک سه موشک بالستیک «زلزال-۱»، مواضع مزدوران وابسته به ائتلاف سعودی را جازان در جنوب عربستان هدف قرار دادند.

رئیس کمیته عالی انقلاب یمن 28 آبان از توقف شلیک موشک و حملات پهپادی این کشور در راستای حمایت از صلح و از بین بردن هرگونه بهانه ائتلاف سعودی برای ادامه تجاوزاتش خبر داد اما حملات ائتلاف متجاوز از آن زمان نه تنها متوقف نشد بلکه بر شدت آن نیز افزوده شد. 

«محمد عبدالسلام» رئیس هیأت ملی مذاکره‌کننده یمن و سخنگوی رسمی انصارالله امروز اعلام کرد تشدید حملات ائتلاف آمریکایی-سعودی تلاش‌های «مارتین گریفیتس» فرستاده سازمان ملل در امور یمن را از بین می‌برد و نیت‌های سازماندهی‌شده برای به شکست کشاندن تمام تلاش‌ها در راستای صلح را آشکار می‌سازد.

عبدالسلام در صفحه توئیتر خود نوشت ائتلاف سعوی طی 12 ساعت اخیر بیش از 35 حمله هوایی به شهر الحدیده داشته؛ علاوه اینکه حملات توپخانه‌ای و موشکی گسترده‌ای نیز علیه منازل غیرنظامیان در جریان بوده است و اینها خود تکذیب بسیار آشکار آتش‌بس مورد ادعا و دروغین است.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها