خودآزاری سربازان انگلیسی برای فرار از افغانستان

خودآزاری سربازان انگلیسی برای فرار از افغانستان
دوشنبه 15 آبان 1391 - 11:27

سربازان انگليسي براي فراز از افغانستان، دست به خودآزاري مي زنند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، وزارت دفاع آمریکا در گزارشی اذعان کرد شمار سربازان بازگردانده شده از افغانستان به دلیل مجروح شدن در حوادث غیر رزمی به شدت افزایش یافته است.

روزنامه "دیلی اکسپرس" نوشت: آمار وزارت دفاع انگلیس بیانگر آن است که 471 سرباز به دلیل مجروح شدن در حوادث غیرنظامی در افغانستان به بیمارستانهای انگلیس بازگردانده شده اند، و در مقابل فقط 151 سرباز انتقال یافته به بیمارستانهای انگلیس در عملیات نظامی در افغانستان مجروح شده اند.

این روزنامه به نقل از یک پزشک نظامی انگلیسی تأکید کرد، آمار خودآزاری سربازان برای بازگشت از مأموریت افغانستان افزایش یافته است؛ و سربازان از شیوه های مختلفی از جمله جراحت شدید با چاقو و یا خوردن سم استفاده می کنند.

"ریچارد کیمب" فرمانده نیروهای انگلیسی در سال 2005 نیز با اذعان به وجود چنین مواردی در بین سربازان خود، تأکید کرد که هر سربازی که دست به چنین کاری بزند، اخراج خواهد شد زیرا ضرر حضور او در ارتش بیشتر است.

دیلی اکسپرس خاطرنشان کرد ، 6612 نظامی انگلیسی از سال 2001 از افغانستان به انگلیس بازگردانده شده اند که فقط 2005 نفر آنها در عملیات مجروح شده بودند.

انگلیس حدود 9500 سرباز به افغانستان اعزام کرده که بیشتر آنها در استان "هلمند" مستقر هستند. تا کنون 437 نظامی انگلیسی در افغانستان کشته شده اند.



دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها