فرمان منع راهپیمایی در بحرین شکست خورده است

فرمان منع راهپیمایی در بحرین شکست خورده است
دوشنبه 15 آبان 1391 - 15:02

منامه، العالم - دبير كل "جمعيت ملي دموكرات بحرين" از ناکامي تلاش هاي رژيم آل خليفه براي جلوگيري از اعتراضات و راهپيمايي هاي مردمي در داخل و خارج از بحرين خبر داد.

" فاضل عباس " روز دوشنبه در مصاحبه با شبكه خبري العالم با اشاره به پافشاری رژیم آل خليفه بر استفاده از راهكار امنيتي، گفت: تصميم جلوگيري از راه پيمايي هاي مردمی در واقع مقدمه اي براي اجراي طرح هاي امنيتي گسترده عليه معترضان و شخصيت هاي برجسته ديني است.

وی افزود: حمله به "شيخ عيسي قاسم" روحاني بحريني در چارچوب همین سناریوی رژیم آل خلیفه صورت گرفته است.

عباس با بيان اين كه نيروهاي بحريني براي متفرق كردن تظاهرات مسالمت آميز مردم بحرين به وفور از گلوله هاي ساچمه ای استفاده می کنند، آل خليفه را به عبور از همه خطوط قرمز متهم؛ و تاكيد كرد که تسليم نشدن مردم بحرين در برابر اقدامات سرکوب گرانه نيروهاي آل خليفه و ادامه اعتراضات مسالمت آمیز، اين رژيم را وحشت زده كرده است.

دبير كل جمعيت ملي دموكرات بحرين، تصميم آل خلیفه برای جلوگیری از برگزاري تظاهرات مسالمت آمیز مردمي را فاقد ارزش دانست و گفت: مردم با ادامه راه پيمايي ها نشان دادند كه اين تصميم محکوم به شکست است.

وي با بيان اين كه با خشونت نمي توان انقلاب هاي مردمي را متوقف كرد، افزود: اين تصميم پس از آن اتخاذ گردید که رژیم با موج  محكوميت هاي منطقه ای و بین المللی مواجه شد.

فاضل عباس اظهار داشت: رژيم آل خليفه درحال حاضر چاره اي جز عقب نشینی از اين تصميم ندارد، زيرا گروه هاي مخالف سكوت نخواهند كرد و در روزهاي آينده، مردم را به شركت در تظاهرات دعوت می کنند.

22:47  11/04/ 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها