ائتلاف انقلابی بحرین: منع پخش شبکه المسیره پیروزی های مردم یمن را کمرنگ نمی کند

ائتلاف انقلابی بحرین: منع پخش شبکه المسیره پیروزی های مردم یمن را کمرنگ نمی کند
جمعه 9 آذر 1397 - 13:09

«ائتلاف جوانان 14 فوریه» بحرین با صدور بیانیه ای ضمن محکوم کردن تلاش های صورت گرفته برای ممنوع کردن پخش برنامه های ماهواره ای شبکه 'المسیره' یمن ، اعلام کرد : این اقدامات پیروزی های مردم یمن که با استقامت به دست آمده است را کمرنگ نخواهد کرد .

العالم - بحرین

در بیانیه «ائتلاف جوانان 14 فوریه» آمده است: جلوگیری از پخش برنامه های تلویزیون المسیره شکست هایی که مردم یمن نصیب دشمنان این کشور از جمله سعودی ها کرده اند را نمی پوشاند.

بیانیه با اعلام حمایت از مدیران و کارکنان شبکه المسیره افزود : مردم یمن به حق ثابت کرده اند که توانایی مقابله با متجاوزین را دارند و قطعا تلاش آمریکا و اذناب این کشور برای خاموش کردن صداهای آزاد شکست خواهد خورد.

شبکه تلویزیونی المسیره اخیرا اعلام کرد: ماهواره «نایل ست» با تسلیم شدن در برابر فشار کشور‌های عضو ائتلاف سعودی-آمریکایی، پخش شبکه المسیره را از مدار این ماهواره خارج می‌کند.

مدیر این شبکه اعلام کرد که توقف پخش شبکه المسیره از نایل ست اقدامی غیر قانونی و اجباری و در راستای شدت گرفتن اقدامات نظامی متجاوزان علیه یمنی ها است.

سازمان ملل متحد درگیری های یمن را که عربستان از سال 2015 در آن مداخله نظامی کرده، به عنوان عامل ایجاد شدیدترین بحران انسانی در سطح جهان اعلام شده، به گونه ای که علاوه بر کشته و زخمی شدن هزاران غیرنظامی شامل کودکان و زنان و برجا گذاشتن میلیون ها آواره، تمامی زیرساخت های این کشور فقیر را ویران کرده است.

پربیننده ترین خبرها