عضو دفتر سیاسی حماس:

عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی خیانت به فلسطین است

عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی خیانت به فلسطین است
جمعه 9 آذر 1397 - 14:31

«اسماعیل رضوان» عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در خصوص مساله عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی که ازسوی برخی از رژیم های عربی منطقه دنبال می شود، گفت: عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی یک جنایت، خیانت و خنجر از پشت به جهاد و مبارزه مردم فلسطین است.

 

العالم - فلسطین اشغالی

اسماعیل رضوان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در خصوص نحوه مقابله ملت های اسلامی با اقدام برخی از رژیم های عربی در عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی گفت: باید با تلاش ها برای عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی مبارزه کرد.

وی ادامه داد: باید همه کسانی که برای عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی می شتابند را رسوا و تاکید کرد که عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی یک جنایت، خیانت و خنجر از پشت به جهاد و مبارزه مردم فلسطین است.

عضو دفتر سیاسی حماس گفت: تلاش برای عادی سازی رابطه با رژیم صهیونیستی در واقع خدمت مجانی به اشغالگران است.

رضوان افزود: علما و روشنفکران جهان اسلام باید برای مقابله با عادی سازی و تحریم رژیم صهیونیستی و دولت آمریکا اقدام کنند.

این عضو جنبش مقاومت اسلامی فلسطین همچنین در خصوص درگیری های اخیر نظامی میان نیروهای مقاومت فلسطینی و رژیم صهیونیستی در غزه گفت: مقاومت در نبرد با رژیم صهیونیستی پیروز شد. نتیجه این جنگ، پیروزی مقاومت و شکست سیاسی، امنیتی و نظامی رژیم صهیونیستی بود. 

وی اضافه کرد: از پیامدهای شکست رژیم صهیونیستی در نبرد اخیر، استعفای آویگدرو لیبرمن وزیر جنگ رژیم صهیونیستی و عواقبی که این استعفا بر کابینه ائتلافی نتانیاهو داشت، بود؛ به طوری که کابینه صهیونیستی هنوز درگیر پیامدهای این شکست به ویژه در جبهه داخلی است.

رضوان درخصوص گزارش های منتشر شده درباره سفر هیاتی از حماس به ریاست اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی این جنبش به تعدادی از کشورهای منطقه از جمله ایران در آینده نزدیک، گفت: تا این لحظه برنامه ای برای چنین سفری ترتیب داده نشده است.

عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین گفت: قدس محور وحدت امت اسلامی است چراکه قدس و مقاومت ما را باهم متحد می کند.

رضوان همچنین در پایان خواستار اتحاد امت عربی و اسلامی درخصوص مساله فلسطین شد که به گفته وی فلسطین، مساله اصلی و محوری جهان عرب و اسلام است و باید برای نابودی این غده سرطانی یعنی رژیم صهیونیستی از قلب امت اسلامی اقدام کرد.

پربیننده ترین خبرها