زوج و فرد فردا به صورت داوطلبانه اجرا می‌شود

زوج و فرد فردا به صورت داوطلبانه اجرا می‌شود
سه شنبه 13 آذر 1397 - 18:20

معاون پایش و نظارت اداره کل حفاظت محیط زیست استان تهران با اعلام این خبر که بنا بر پیش‌بینی هواشناسی، پایداری جو و آلودگی هوا در تهران تا ظهر فردا ادامه دارد، گفت: طرح زوج و فرد فردا به صورت داوطلبانه اجرا خواهد شد.

العالم _ ایران

محمد رستگاری معاون پایش و نظارت اداره کل حفاظت محیط زیست استان تهران اظهار داشت: با توجه به پیش‌بینی‌های هواشناسی، فردا تا پیش از ظهر با پایداری نسبی هوا مواجه خواهیم بود و از همین رو کارگروه شرایط اضطرار هوای استان تهران امروز تشکیل جلسه داد.

معاون پایش محیط زیست تهران ادامه داد: با توجه به اینکه میزان آلایندگی و مدت آن در حدی نبود که این کارگروه اعلام شرایط هشدار داشته باشد، توصیه‌هایی برای شهروندان تهرانی برای مقابله با آلودگی هوا در روز آینده در نظر گرفت.

رستگاری ابراز داشت:‌ طرح زوج و فرد فردا به صورت داوطلبانه اجرا خواهد شد و توصیه می‌شود شهروندان از ترددهای غیرضروری در فضای باز خودداری کنند. این توصیه برای بیماران قلبی و ریوی و خردسالان جدی‌تر است.

وی ادامه داد: بهتر است شهروندان تهرانی با ایجاد یک مشارکت عمومی از هرگونه فعالیتی که منجر به افزایش آلودگی هوا می‌شود از جمله سوزاندن لاستیک، برپا کردن آتش و ... در مناطق آلوده خودداری کنند.

به گفته معاون پایش و نظارت اداره کل حفاظت محیط زیست استان تهران، گشت‌های پایش سازمان محیط زیست فردا در استان تهران فعال‌تر خواهد بود اما فعالیت معادن شن و ماسه به طور کامل متوقف نشده است.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها