عفو بين‌الملل سلب تابعيت بحرينها را محكوم كرد

پنج‌شنبه 18 آبان 1391
19:08
عفو بين‌الملل سلب تابعيت بحرينها را محكوم كرد سازمان عفو بين‌الملل با انتشار بيانيه اي سلب تابعيت 31 نفر از شهروندان بحريني را محكوم و آن را اقدامي بسيار وحشتناك توصيف كرد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني شبكه خبري العالم، فيليپ لوتر مدير برنامه‌هاي خاورميانه و شمال آفريقا در سازمان عفو بين الملل گفت: مسئولان بحريني تفسيرهاي مبهمي را درخصوص تصميم خود براي سلب تابعيت از اين افراد ارايه مي كنند و اين تصميم به علت نقطه نظرات و ديدگاههاي سياسي اين افراد گرفته شده است.
به گفته لوتر، اين مسئله به طور خاص نگران كننده است كه مسئولان بحريني افراد مخالف را سلب تابعيت كرده اند كه از لحاظ قوانين بين المللي ممنوع است.
مسئولان بحريني سه‌ شنبه شب اعلام كردند كه 31 نفر را به دليل آنچه ضربه زدن بر امنيت ملي كشور خواندند، سلب تابعيت كرده‌اند. اين 31 نفر از چهره ها و افراد مخالف رژيم بحرين هستند.

کلید واژه ها
0% ...

آخرین اخبار

ویدئوگرافی |محرومیت ۲۵ تیم فوتبال و ۲۵۶ بازیکن از هر تورنمنت جهانی؛ سکوت فیفا در قبال جنایت‌های ورزشی در غزه


پزشکیان عازم اسلام‌آباد شد


اولویت دولت، حقوق ملت ایران و تقویت صلح منطقه‌ای


پزشکیان: اثربخشی مذاکرات به تعهد کامل نسبت به تعهدات مورد توافق و اجرای دقیق آنها بستگی دارد


گزارش خبرنگار العالم درباره برنامه سفر رئیس جمهور به اسلام آباد


سفر پزشکیان فرصت مهم تعمیق همکاری‌های تهران و اسلام‌آباد


عبور از تحریم با پهلوگیری دومین کشتی کانتینربر ایرانی در بندر شهید رجایی


رایزنی ایران و تاجیکستان برای توسعه همکاری‌های نفتی


محدودیت‌های پروازی در تهران، قم و مشهد همزمان با مراسم تشییع پیکر رهبر شهید


بدون دیپلماسی، زحمات عرصه میدان به ثمر نخواهد نشست