نبیه بری: اسرائیل هیچ دلیلی درباره وجود تونل ها ارائه نکرد

نبیه بری: اسرائیل هیچ دلیلی درباره وجود تونل ها ارائه نکرد
چهارشنبه 14 آذر 1397 - 20:13

نبیه بری رئیس مجلس لبنان تاکید کرد : اسرائیل در نشست امروز با نیروهای حافظ صلح سازمان ملل، هیچ مدرکی درباره ادعاهای خود در مورد وجود تونل ها در مرزهای جنوبی لبنان ارائه نکرد.

العالم - لبنان

دفتر اطلاع رسانی رئیس مجلس نمایندگان لبنان به نقل از بری در نشست با فرمانده ارتش و نیروهای حافظ صلح وابسته به سازمان ملل اعلام کرد: طرف اسرائیلی هیچ اطلاعاتی را درباره تونل ها ارائه نکرد.

در این بیانیه آمده است که این مساله قطعاً مشکوک است و لبنان خواهان تازه ترین تحولات درباره موضوع در رابطه با ادعاهای اسرائیل است و ما هیچ جیز جدیدی را درباره این تحولات جدید دریافت نکرده ایم و نمی دانیم که آیا واقعا این تونل ها وجود دارند یا خیر.

«علی بزی» عضو فراکسیون پارلمانی بری پس از این نشست به نقل از رئیس پارلمان لبنان گفت: این مساله مبتنی بر هیچ واقعیت درستی نیست.

ارتش اسرائیل دیروز (سه شنبه) عملیاتی را در داخل سرزمین های اشغالی برای شناسایی و انهدام تونل هایی که مدعی است از داخل لبنان حفر شده است، آغاز کرد.

اسرائیل حزب الله لبنان را به حفر این تونل ها در مرزها متهم و اعلام کرده است که این تونل ها هنوز مورد استفاده قرار نگرفته ولی تهدید به شمار می آیند.

پربیننده ترین خبرها