تروریست های سلفی: بعد از سوریه، نوبت حزب الله است

تروریست های سلفی: بعد از سوریه، نوبت حزب الله است
جمعه 19 آبان 1391 - 19:36

نيروهاي سلفي در طرابلس فقط وعده و انتظار را پيش رو دارند، وعده هايي كه خود نسبت به آن متقاعد شده و عناصرشان را نيز نسبت به آن متقاعد كرده اند، مبني بر اين كه نبردشان با حزب الله به مراحل حساس نزديک مي شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه العالم، خبرگزاری النخیل در گزارشی از وضعیت تروریست های سلفی سوریه نوشت: آنها در محافل خصوصي به اعضای خود مي گويند که نبرد ارتش آزاد در سوريه، آخرين نبرد نيست بلكه پيشروي به سوي حومه بيروت حتمي است و نبرد اصلی با حزب الله است که نقشه سياسي نيروهاي اسلام گرا در امتداد مديترانه را مشخص مي كند.

بنا بر این گزارش منابع سلفي معتقدند، ناامني در طرابلس به نيروهاي سلفي مربوط نيست و ورودشان به نبرد با گروههاي مسلح در خيابانهاي شهر پس از جنايت ترور وسام الحسن، فقط در صورتي است كه به آنها تعدي شود، در چنين صورتي پاسخشان بسيار شديد خواهد بود. اما تا وقتي اين گروه ها دور از مقرها و مساجدمان باشند و چيزي به ما تحميل نكنند، ما در پايگاه خود هستيم و آنها در پايگاه خود هستند.

به نوشتۀ این خبرگزاری، نيروهاي سلفي معتقدند، حزب الله همچنان به رابطه اش با ايران و حمايت از نظام سوريه اصرار مي ورزد، لذا فكر مي كنيم نبرد ارتش آزاد با حزب الله فقط چند هفته به طول انجامد، چون قدرت اين ارتش چند برابر ارتش نظام سوريه و قدرت نظام دمشق چند برابر حزب الله است، لذا نبرد با حزب الله طولاني نخواهد بود.       

به عقیدۀ سرکردگان سلفی ها، پس از پاكسازي لبنان از عناصر حزب الله، نيروي ديگري وجود نخواهد داشت كه ومانع طرح اسلامي (افراطي) يعني اعلام «امارت اسلامي» شود؛ امارتی که به زعم آنها، از بيروت تا دمشق پايتخت «امويان» امتداد خواهد داشت.

پربیننده ترین خبرها