ارتش الجزایر از کشف 11 موشک هوا به زمین از تروریست ها خبرداد

ارتش الجزایر از کشف 11 موشک هوا به زمین از تروریست ها خبرداد
پنج‌شنبه 15 آذر 1397 - 22:09

 وزارت دفاع الجزایر امروز پنجشنبه در بیانیه ای اعلام کرد نیروهای ارتش این کشور موفق به کشف یک انبار اسلحه تروریست ها در جنوب این کشور شده و مقادیر زیادی اسلحه و مهمات و از جمله 11 موشک هوا به زمین از این محل کشف و ضبط کردند.

العالم - آفریقا

وزارت دفاع الجزایر افزود، این 11 موشک ضد تانک و 57 میلی متری است و از منطقه برج باجی مختار واقع در مرزهای جنوبی این کشور کشف و ضبط شد.

وزارت دفاع الجزایر همچنین روز گذشته 11 مخفیگاه تروریست ها را در مناطق شمالی این کشورکشف و مقادیر زیادی اسلحه و مهمات و سه بمب دست ساز در آن کشف و ضبط کرد.

وزارت دفاع الجزایر پیش از این نیز در بیانیه ای در خصوص عملیات مبارزه با تروریسم در ماه نوامبر اعلام کرده بود، طی این ماه دو تروریست به دست نیروهای ارتش کشته شده، دو تروریست دیگر دستگیر شدند و 9 تروریست نیز خود را تسلیم نیروهای ارتش کردند.

بر اساس این بیانیه سه خانواده تروریست ها متشکل از 12 نفر نیز خود را تسلیم نیروهای امنیتی کردند و 27 عنصر پشتیبان تروریست ها نیز دستگیر شدند.

این بیانیه می افزاید، در این ماه 47 مخفیگاه تروریست ها شناسایی و ویران شد و 20 کیلوکرم مواد شیمیایی که در ساخت بمب کاربرد دارد، از مخفیگاه تروریست ها کشف و ضبط شد.

ارتش الجزایر طی این ماه همچنین 26 قبضه اسلحه، یک قبضه خمپاره انداز، 41 گلوله 105 میلیمتری ضد تانک ، 12 هزار و 56 فشنگ و همچنین 114 بمب دست ساز از مخفیگاه تروریست کشف و ضبط کرد.

ایرنا

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها