واكنش شيخ عيسي قاسم به سلب تابعيت بحرينيها

واكنش شيخ عيسي قاسم به سلب تابعيت بحرينيها
شنبه 20 آبان 1391 - 06:54

آيت الله شيخ عيسي قاسم در خطبه هاي ديروز نماز جمعه در مسجد امام صادق (ع) در منطقه الدراز، در واكنش به اقدام اخير رژيم حمد بن عيسي آل خليفه، شاه بحرين ،در لغو تابيعت 31 بحريني از جمله نمايندگان سابق پارلمان و روحانيون، اينگونه رفتارها را برخلاف قوانين حقوق بشر دانست.

 به گزارش پايگاه خبري شبكه العالم ، آيت الله شيخ عيسي قاسم همچنين تاكيد كرد هر انفجاري از هر طرفي كه باشد، غير قابل قبول و محكوم است و هيچ يك از شيوه هاي خشونت و تجاوز پذيرفتني نيست. 

آيت الله شيخ عيسي قاسم گفت: ما با خشونت از هر طرف كه باشد و هدف قراردادن مردم و دارايي هاي عمومي و خصوصي در كشور مخالفيم.

وي با اشاره به انفجارهاي اخير در بحرين كه طي آن كارگران بيگناه آسيايي هدف قرار گرفتند، خاطرنشان كرد: هدف قرار دادن اين افراد جنايت زشت و ظلم آشكار و از نظر ديني و عقلي محكوم است و تنها اهداف سياسي كثيف مي تواند آن را توجيه كند كه دين ، وجدان و مصلحت كشور را مد نظر قرار نمي دهد.

روحاني برجسته بحريني افزود: بررسي چنين حادثه اي به كميته تحقيق بي طرف نياز دارد تا ابهامات درباره اين حوادث رفع شود و اين يكي از ضروريات اوضاع امنيتي است.

آيت الله شيخ عيسي قاسم تصريح كرد: چنين جنايتي اوضاع را به سمت خشونت و وضع نامعلوم مي كشاند و ملت نبايد به اين خواسته هاي شيطاني كه باعث افزايش مصيبت و مشكلات كشور مي شود، توجه كند.

به گزارش روزنامه الوسط چاپ بحرين وي تاكيد كرد كه توسل به زور و بستن درهاي اصلاح و راههاي منتهي به آن راه حل مشكلات كشور نيست.



دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها